zdjęcia techniką HDR

Kultura w każdej formie, porozmawiaj o niej, pokaż swoje prace, zaproś na wydarzenie kulturalne
Awatar użytkownika
winiarz171
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 414
Rejestracja: 28 marca 2008, 15:31
Lokalizacja: Jasło -okolice

zdjęcia techniką HDR

Post autor: winiarz171 »

Czy ktoś zajmuje się fotografią techniką HDR?? Ostatnio czytałem na ten temat i postawnowiłam spróbować...w sumie fajna rzecz, zamieszczam pracę, którą właśnie co skończyłem...
jeśli ktoś sie na tym zna proszę o jakieś wskazówki bo jakby nie było nie znam się na tym..., Pozdr;]
]
Załączniki
zdjęcie techniką hdr
zdjęcie techniką hdr
standardowe zdjęcie
standardowe zdjęcie
lukasz_jaslo
Obyty
Obyty
Posty: 50
Rejestracja: 8 maja 2008, 19:24
Lokalizacja: Jasło

Re: zdjęcia techniką HDR

Post autor: lukasz_jaslo »

ja się tym interesuje (póki co czytam), ale jak będę miał odpowiednie zdjęcia to coś wrzucę od siebie
wojkup
Guru
Guru
Posty: 128
Rejestracja: 13 lipca 2007, 20:15
Lokalizacja: Jasełko

Re: zdjęcia techniką HDR

Post autor: wojkup »

Ja się zacząłem interesować po przeczytaniu Twojego postu ;) I na pewno takie zdjęcia porobię i wrzucę, bo przyznam się szczerze, że choć robię dużo zdjęć to o tej technice nie wiedziałem, a efekty świetne ;)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Halama
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 20 lipca 2010, 13:35

Re: zdjęcia techniką HDR

Post autor: Halama »

Mój HDR (z dziś ;) )
Obrazek
grafos
Guru
Guru
Posty: 147
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 13:15
Lokalizacja: Jasło

Re: zdjęcia techniką HDR

Post autor: grafos »

kazdy program do tworzenia zdjec w technice HDR posiada inne mozliwosci a zeby tego bylo malo w niektorych jest tez roznica jesli wrzucimy pliki 1,2,3 a 3,2,1 najlepiej ustalic ze plik glowny jest plikiem, ktory zostal wykonany jako "zerowy"
ponizej jedno z ciekawszych fotek

pozdrawiam
Grzegorz
Załączniki
Taki sobie HDR :-)
Taki sobie HDR :-)
geo
VIP
VIP
Posty: 580
Rejestracja: 22 czerwca 2006, 12:04