samotni i samotne...

Miłość to piękne uczucie... ale...

Moderatorzy: hanka, paul_proteus, President

samotni i samotne...

Postprzez mati » 10 stycznia 2010, 17:30

Nieszczęśliwa miłość?
Zdrada?
To nie to?
Samotność....


Czas może to zmienić....

Poznać kogoś.... jest karnawał, czas zabawy...samemu nudno... może znajdzie się ktoś "do pary"

A taki temat - może powstaną miłości na FORUM :)
Avatar użytkownika
mati
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 252
Dołączył(a): 3 lutego 2009, 13:04
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów

Re: samotni i samotne...

Postprzez jaślanin » 10 stycznia 2010, 17:34

Dobry pomysl:) Ja chetny :P Czekam na chetna:P
jaślanin
 

Re: samotni i samotne...

Postprzez Agness » 10 stycznia 2010, 19:14

jaślanin napisał(a):Dobry pomysl:) Ja chetny :P Czekam na chetna:P
;) Fajny pomysł
Avatar użytkownika
Agness
Guru
Guru
 
Posty: 198
Dołączył(a): 25 sierpnia 2009, 09:59

Re: samotni i samotne...

Postprzez jaślanin » 10 stycznia 2010, 19:17

Tylko bez skojarzen i podtekstow prosze :hyhy:
jaślanin
 

Re: samotni i samotne...

Postprzez Agness » 10 stycznia 2010, 19:53

jaślanin napisał(a):Tylko bez skojarzen i podtekstow prosze :hyhy:

Hehe,jakich skojarzeń jeśli mogę zapytać?
Avatar użytkownika
Agness
Guru
Guru
 
Posty: 198
Dołączył(a): 25 sierpnia 2009, 09:59

Re: samotni i samotne...

Postprzez jaślanin » 10 stycznia 2010, 19:55

Domysl sie :P Zreszta dobrze wiesz co mialem na mysli :zawstydzony:
jaślanin
 

Re: samotni i samotne...

Postprzez irek28061988 » 10 stycznia 2010, 20:24

ja tez jestem chętny :D :P
Avatar użytkownika
irek28061988
Weteran
Weteran
 
Posty: 70
Dołączył(a): 23 grudnia 2008, 18:19

Re: samotni i samotne...

Postprzez julia1978 » 10 stycznia 2010, 21:24

Widzę, samotni chłopcy, że jest Was tu trochę więcej niż kobiet :rotfl: W grupie raźniej :super:
julia1978
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 261
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:40

Re: samotni i samotne...

Postprzez jaślanin » 10 stycznia 2010, 21:38

Nie jest nas wiecej tylko kobiety jakies niesmiale i sie wypowiedziec nie chca :(
jaślanin
 

Re: samotni i samotne...

Postprzez lady in red » 10 stycznia 2010, 21:51

no proszę otwieracie biuro matrymonialne czy cuś? haha

sami chętni.. no normalnie strach się Was bać :D :D :D
Avatar użytkownika
lady in red
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 230
Dołączył(a): 30 lipca 2009, 21:12
Lokalizacja: jasełko

Re: samotni i samotne...

Postprzez ropucha » 10 stycznia 2010, 22:48

ja też chce, ja tez chce! hehe a tak na poważnie to ciekawe miejsce(forum) na znalezienie drugiej polowy czy "milosci" jak ktos powyżej stwierdzil... :)
Avatar użytkownika
ropucha
Weteran
Weteran
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3 stycznia 2010, 23:04
Lokalizacja: Jasło

Re: samotni i samotne...

Postprzez mati » 10 stycznia 2010, 23:14

a myślałem że post zostanie bez echa :)

To teraz pasuje coś konkretniej :)
Avatar użytkownika
mati
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 252
Dołączył(a): 3 lutego 2009, 13:04
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów

Re: samotni i samotne...

Postprzez lady in red » 10 stycznia 2010, 23:53

mati to teraz musisz obmyślić system kojarzenia ludzi hehe :hyhy: :hyhy:
Avatar użytkownika
lady in red
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 230
Dołączył(a): 30 lipca 2009, 21:12
Lokalizacja: jasełko

Re: samotni i samotne...

Postprzez jaślanin » 11 stycznia 2010, 00:04

To ktora chetna na piwo lub spacer :hyhy: Prosze o przeslanie CV na PW :rotfl:
jaślanin
 

Re: samotni i samotne...

Postprzez lady in red » 11 stycznia 2010, 00:09

jaślanin napisał(a):To ktora chetna na piwo lub spacer :hyhy: Prosze o przeslanie CV na PW :rotfl:

haha ja się zgłaszam jaa.. trzymam rękę najwyżej wybierz mnie hehe :rotfl: :rotfl: :rotfl:

hehe weźcie tu może wrzućcie wzór przykładowego CV takiego co by Wam pasowało hehe :P :P
Avatar użytkownika
lady in red
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 230
Dołączył(a): 30 lipca 2009, 21:12
Lokalizacja: jasełko

Następna strona

Powrót do Miłość

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość