Baseball

Oficjalne forum klubu baseball'owego Pantery Jasło

Moderator: paul_proteus

Re: Baseball

Postprzez falstaff » 7 czerwca 2006, 22:31

Pierwszy mecz bardzo ciekawy , można sie pokusić o 1 lige?? czy jeszcze za wczesnie na takie plany??
falstaff
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 53
Dołączył(a): 28 marca 2006, 01:03
Lokalizacja: wziąść milion

Re: Baseball

Postprzez PanteryJaslo » 16 czerwca 2006, 10:23

Do pierwszej ligi jeszcze daleka droga, narazie póki co musimy sie skupić na II lidze, gdyż zostały nam naprawdę ważne mecze do rozegrania. :oczami:
Najblizsze mecze gramy 24 i 25 czerwca w Rybniku z tamtejszą SilesiąII, natomiast u siebie w Jaśle gramy 1 i 2 lipca z KS Baseball Wrocław.
Wszystkich kibiców JKB Panter :padam: serdecznie zapraszamy i trzymajcie kciuki za nas!!!! :hurra:
Pozdrawiam sympatyków BASEBALLA!! :cool:
PanteryJaslo
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20 maja 2006, 15:36
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez Mona_20 » 5 lipca 2006, 11:00

Widze ze cisza na forum o baseballu:/ Powodzenia Pantery w Miejskiej Górce:) Pozdrawiam
Mona_20
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4 czerwca 2006, 10:55
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez PanteryJaslo » 5 lipca 2006, 18:55

dzieki Mona :super: ... jak bedziecie kibicować to napewno cos z tego bedzie :hurra: bo inaczej na nóżkach do domu ktoś bedzie wracał z Miejskiej ( a to kawał drogi 8) )
PanteryJaslo
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20 maja 2006, 15:36
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez Mona_20 » 7 lipca 2006, 09:36

Oczywiscie ze bede kibicowac:) a na nogach to nie mam zamiaru wracac:)POwodzenia JKB Pantery
Mona_20
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4 czerwca 2006, 10:55
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez karson1910 » 7 lipca 2006, 10:19

Do boju PANTERYCzekamy ma pierwszą lige w Jaśle.Czyżby powstał klub kibica?
Avatar użytkownika
karson1910
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 218
Dołączył(a): 5 lipca 2006, 14:50
Lokalizacja: Jasełko

Re: Baseball

Postprzez kokos » 9 lipca 2006, 10:54

Mam pytanie gdzie moglbym zobaczyc tabele ?
Avatar użytkownika
kokos
VIP
VIP
 
Posty: 505
Dołączył(a): 8 maja 2006, 15:09
Lokalizacja: The City of Jasło

Re: Baseball

Postprzez natalijka » 9 lipca 2006, 11:09

na forum baseballu i softballu czyli, że tutaj :)
----> http://www.forum.baseball.one.pl/viewfo ... 0225349cd5
natalijka
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 371
Dołączył(a): 8 maja 2006, 15:27

Re: Baseball

Postprzez ReX^_^ » 27 lipca 2006, 17:48

orestes napisał(a):a takimi osądami burmistrza to bym nie przesadzał
widzisz sport to nie jest dziedzina na której to miasto może zarabiać. taką nietrafioną inwestycją był np basem kryty, który jak się okazuje za kilka lat będzie się nadawał do remontu.

Kluby piłkarskie, baseballowe i inne to są inwestycje do których non stop trzeba dokładać a tego miasta po prostu na to nie stać. Jeśli rozwinął by sie w Jaśle jakikolwiek zakład produckyjny wtedy sponsoringiem mógby sie zając ktos prywatny. Jakbyś nie zauważył w POlsce nie ma dobrej drużyny sportowej która utrzymywałoby tylko miasto

Nie myśl sobie że jestem wielkim fanem naszego burmistrza, jetem do niego równie uprzedzony jak TY po prostu , trzeba być sprawiedliwym w osądach. A burmistrza możemy w tym roku zmienić bo są wybory samorządowe. Tylko ty chyba nie masz jeszcze prawa do głosowania. :(




<ściana> sasza ma w 100% racje ile 1400 zl za boisko to dla niego za duzo ? ;/ dla niego to sa dzienne zakupy w supermarkecie ;/ a co do baenu to po miesiacu dzialania basenu juz im sie zwrucilo za koszty wybudowania :/ wiec niewkrecaj <ściana>
Avatar użytkownika
ReX^_^
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 lipca 2006, 17:19
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez Miś » 27 lipca 2006, 22:14

ReX^_^ napisał(a):a co do baenu to po miesiacu dzialania basenu juz im sie zwrucilo za koszty wybudowania :/


po czym sie zwrocil ? :zdziwko:
Avatar użytkownika
Miś
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 415
Dołączył(a): 8 maja 2006, 21:53
Lokalizacja: z zakrystyji...

Re: Baseball

Postprzez ReX^_^ » 27 lipca 2006, 23:08

Miś napisał(a):
po czym sie zwrocil ? :zdziwko:


przeciesz oni za ten basen maja taki hajs ... basen + solarium + masarze + sauna +rehabilitacja + jakies czepki ;p + te gierki ... ale nie[iszmy o basenie po post jest o basebalu tylko chodzi o to ze burmistrz bogacz... a grosz na rozwój basebalu nie da :mad: :mad: :mad: :mad:
Avatar użytkownika
ReX^_^
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 lipca 2006, 17:19
Lokalizacja: Jasło

Re: Baseball

Postprzez Miś » 27 lipca 2006, 23:47

nie no luz.. ale nie wiem czy do dzis dnia im sie zwrocilo za ten basen... moze sie myle ale po miesiacu to napewno sie nie zwrocilo... ;)
Avatar użytkownika
Miś
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 415
Dołączył(a): 8 maja 2006, 21:53
Lokalizacja: z zakrystyji...

Re: Baseball

Postprzez jvc2006 » 15 sierpnia 2006, 07:53

PanteryJaslo napisał(a):nic nie jest załatwione :zly: , nadal nie wiemy na czym stoimy, niby zaczeli cos tam robic na boisku(przeniesli drugi boks na miejsce gdzie powinien zawsze stać), ale to jest kropla w morzu z tym co trzeba tam jeszcze poprawić :zalamany:
:krzeslem: Najgorsze jest w tym wszystkim to, że oni nas traktuja jako zło konieczne,a nie że poprzez naszą grę bedzie się coś działo na Mosirze :super:
Pozdrowienia dla znajomych i głowa do góry - tak łatwo sie nie poddamy.
:padam:


KILKA INFORMACJI (dla niezorientowanych, lub dla ..............) :szok:

1. Na MOSiRze "coś" się dzieje - funkcjonują sekcje JUDO, PIłKI NOŻNEJ, SIATKóWKI, TENISA ZIEMNEGO + GRUPY REKREACYJNE. :hyhy:

2. Boisko wielofunkcyjne istnieje dopiero od roku, regularnie "konserwowane" i "naprawiane" przez imprezy typu Juvenalia, festyny piwne, koncerty itp. :zalamany:

3. Za korzystanie z obiektów MOSiR płacą wszyscy (JUDO, PIłKA NOŻNA, SIATKóWKA, TENIS ZIEMNY, GRUPY REKREACYJNE, OSOBY INDYWIDUALNE) - dlaczego akurat baseball' miałby być traktowany inaczej. :orany:

4. Ośrodek MOSiR jest zakładem budżetowym gminy miasto Jasło, z budżetu miasta Jasła na jego działalność przyznawana jest dotacja, która stanowi 47% kosztów działalności ośrodka - pozostałe 53% spadnie z nieba??, czy przyśle wójek z USA?? :zdegustowany:

P.S. Sport w Jaśle powinien być traktowany POWAżNIE i KOMPLEKSOWO, nie na zasadzie: która dyscyplina jest ważniejsza??, kto ma większe "chody" i więcej wyciągnie?? oni są "be" a ja jestem "cacy".
Avatar użytkownika
jvc2006
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 sierpnia 2006, 08:23
Lokalizacja: Abu Dabi

Re: Baseball

Postprzez kokos » 15 sierpnia 2006, 08:22

Dobrze powiedziane. NIc dodac nic ujac.
Avatar użytkownika
kokos
VIP
VIP
 
Posty: 505
Dołączył(a): 8 maja 2006, 15:09
Lokalizacja: The City of Jasło

Re: Baseball

Postprzez ReX^_^ » 16 sierpnia 2006, 10:16

KILKA INFORMACJI (dla niezorientowanych, lub dla ..............) :szok:

1. Na MOSiRze "coś" się dzieje - funkcjonują sekcje JUDO, PIłKI NOŻNEJ, SIATKóWKI, TENISA ZIEMNEGO + GRUPY REKREACYJNE. :hyhy:

2. Boisko wielofunkcyjne istnieje dopiero od roku, regularnie "konserwowane" i "naprawiane" przez imprezy typu Juvenalia, festyny piwne, koncerty itp. :zalamany:

3. Za korzystanie z obiektów MOSiR płacą wszyscy (JUDO, PIłKA NOŻNA, SIATKóWKA, TENIS ZIEMNY, GRUPY REKREACYJNE, OSOBY INDYWIDUALNE) - dlaczego akurat baseball' miałby być traktowany inaczej. :orany:

4. Ośrodek MOSiR jest zakładem budżetowym gminy miasto Jasło, z budżetu miasta Jasła na jego działalność przyznawana jest dotacja, która stanowi 47% kosztów działalności ośrodka - pozostałe 53% spadnie z nieba??, czy przyśle wójek z USA?? :zdegustowany:

P.S. Sport w Jaśle powinien być traktowany POWAżNIE i KOMPLEKSOWO, nie na zasadzie: która dyscyplina jest ważniejsza??, kto ma większe "chody" i więcej wyciągnie?? oni są "be" a ja jestem "cacy".[/quote]



Brednie? :/ niechce mi sie pisac dlaczego ale sie sam zastanow -.-
Avatar użytkownika
ReX^_^
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 lipca 2006, 17:19
Lokalizacja: Jasło

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Baseball - Pantery Jasło

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość