Sterownik centralnego zamka

Wszystko dla miłośników jedno- i wielo-śladów
Awatar użytkownika
monisia4you
Guru
Guru
Posty: 188
Rejestracja: 17 listopada 2011, 12:10

Sterownik centralnego zamka

Post autor: monisia4you »

Witam, ostatnio postanowiłem założyć centralny zamek w swoim Clio II, kupiłem sterownik na allegro i nie zamontowanym, po przejechaniu kilku kilku kilometrów przepadł się bezpiecznik od podświetlania zegarów, i jak zajrzałem na centralne to się okazało że wszystkie kable maja stopione izolacje, wszystkie przewody musiałem sztukować żeby znowu działało, pytanie dlaczego wszystko mi się stopiło, co zrobiłem źle...
kapustajestpusta
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 382
Rejestracja: 1 marca 2014, 23:24

Re: Sterownik centralnego zamka

Post autor: kapustajestpusta »

Po pierwsze: tandeta z allegro.
Po drugie : raczej nikt tu Ci wirtualnie nie pomoże, lepiej jedź np na 17-go Stycznia tam robią centralne zamki jak nie chcesz żeby się fura zjarała. zna.

Lepiej montaż zlecić komuś kto się
Awatar użytkownika
wujek_garfield
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 297
Rejestracja: 4 czerwca 2016, 11:53
Lokalizacja: PROFIL ZAMKNIĘTY PRZEZ UŻYTKOWNIKA.

Re: Sterownik centralnego zamka

Post autor: wujek_garfield »

1.Idź do specjalisty !
2.Co się stało ? A prąd za duży ci spalił,czyli elektronika źle podłączona albo dobrana i tyle.A co spieprzone konkretnie, to już spec ci może popatrzeć i powiedzieć,nie jestem wróżbitą Maciejem - i chyba nikt tutaj nie jest.
Awatar użytkownika
monisia4you
Guru
Guru
Posty: 188
Rejestracja: 17 listopada 2011, 12:10

Re: Sterownik centralnego zamka

Post autor: monisia4you »

Wszystko działało, plus do plusa, minus do masy, a mimo to przewody po przejechaniu 20 km stopily się jak plastelina w lipcu na słońcu
Awatar użytkownika
wujek_garfield
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 297
Rejestracja: 4 czerwca 2016, 11:53
Lokalizacja: PROFIL ZAMKNIĘTY PRZEZ UŻYTKOWNIKA.

Re: Sterownik centralnego zamka

Post autor: wujek_garfield »

1.POWTARZAM: JAZDA DO SPECJALISTY !
2.Plus do plusa itd to sobie możesz bateryjki łączyć a nie elektronikę samochodową.
A) Chińczyk co to zrobił poskładał z byle czego, a ty się nie znasz za dobrze (jak to prosty klient) i nawaliło
B) Inne parametry prądowo napięciowe urządzenia a inne auta + ujowe podpięcie i cześć !

Jak nie było instrukcji (i sterownika i auta) a tam dokładnych parametrów co i jak,sprawdzenia miernikiem itd a robiłeś to "na czuja" to szlang to trafił - i musiało tak się skończyć na 90%.Z prądem i elektroniką nie ma za wiele zabawy.Jak podepniesz źle,albo jak obwód który podpinasz zrobił ci jakiś matoł - możesz spalić albo zrobić fajerwerka.

Inne napięcie,inny amperaż to tylko przykłady.Mnóstwo rzeczy może pójść źle. Na stówę albo taki prąd,że opór zrobił resztę albo materiał/układ tak lipny,że Chińczyka który to produkuje/sprzedaje trzeba by za jaja powiesić.

PS: I nie wysyłaj bez gadki ze specjalistą żadnej reklamacji.Jak sprzedawca się dowie,że sam podpinałeś to stwierdzi,że spieprzyłeś,twoja wina i koniec rozmowy.
ODPOWIEDZ