witam.
PROSZE O OPINIE NA TEMAT SILNIKA 2.0 CDTI ,.
z góry dziekuje
siklnik 2.0 CDTI
Re: siklnik 2.0 CDTI
Silnik świetny, mocny, przy 6 biegowej skrzyni miodzio. Lecisz 150 i pod butem spokojnie jeszcze ze 100. I wszystko pięknie dopóki się nie zmaści.
To jest common rail, więc tolerancja ciśnienia jest bardzo wąska. Byle pierdóka i auta nie odpalisz. Wtryski drogie do tego. A jak Ci sie trafi nieszczelność w railu to też nie ruszysz.
Do tego jesli konkretnie myślisz o Oplu (CDTI jest w Oplach) bywaja sytuacje że ECU szlag trafia po 100 000, ba, nawet taka głupota jak zwarcie w wiązce w drzwiach może uziemić auto.
Ale jak chcesz dużo mocy i stać Cię na naprawy tego czegoś - będzie Ci się podobało.
DLa mnie jeśli już diesel to wolnossący, albo poczciwe TDI na pompowtryskach - to były konkretne konstrukcje. Niestety 3 generacja Diesla w Oplach, Alfach i Saabach jest bardzo awaryjna.
To jest common rail, więc tolerancja ciśnienia jest bardzo wąska. Byle pierdóka i auta nie odpalisz. Wtryski drogie do tego. A jak Ci sie trafi nieszczelność w railu to też nie ruszysz.
Do tego jesli konkretnie myślisz o Oplu (CDTI jest w Oplach) bywaja sytuacje że ECU szlag trafia po 100 000, ba, nawet taka głupota jak zwarcie w wiązce w drzwiach może uziemić auto.
Ale jak chcesz dużo mocy i stać Cię na naprawy tego czegoś - będzie Ci się podobało.
DLa mnie jeśli już diesel to wolnossący, albo poczciwe TDI na pompowtryskach - to były konkretne konstrukcje. Niestety 3 generacja Diesla w Oplach, Alfach i Saabach jest bardzo awaryjna.
Re: siklnik 2.0 CDTI
popytaj mechaników - podobno strach to dotykać, takie delikatne na forum piszą jakieś wały pękają, sprzęgło drogie, wycieki z silnika już przy niedużych przebiegach
- Public Enemy
- Przyjaciel Forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 17 grudnia 2012, 18:58
Re: siklnik 2.0 CDTI
Ten silnik to przegiecie.Kto to kupił ma depresje z nerwicą.Pekające tłoki niszczące cylindry.Szlif i czekanie 2 tyg na nowe tłoki które sa prodykowane w POLSCE.Oczywiscie muszą objechać Niemcy.