Kibice vs Rugby Jasło

Oficjalne forum Jasielskiej Drużyny Rugby

Moderator: paul_proteus

Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez risto » 27 listopada 2007, 00:02

W tym roku ponownie planujemy rozegrać mecz rugby między kibicami Czarnych oraz rugbystami. Zgodnie z zeszłoroczną tradycją, którą chcieli byśmy co roku odnawiać mecz odbył by się na Stadionie Rafinerii w Wigilię, tj. 24 grudnia o godz. 12. Mam nadzieję, że tak jak w zeszłym roku frekwencja dopiszę i będzie można zoorganizować mini turniej. Być może nawet jakaś niewielka nagroda się pojawi dla zwyciezców, oraz mecz by się w niewielkim stopniu rozgłosiło, np. telewizja jasielska. Może nawet udało by się zaprosić na chwilę chłopaków z Nowego Sącza, by również z nami pograli, ale to już inny temat. W zeszłym roku było mnóstwo śmiechu i świetnej zabawy, kto nie był niech żałuje, mam nadzieję, że w tym roku będzie jeszcze lepiej. Wiem, że do tego jeszcze miesiąc prawie, ale zawsze lepiej wcześniej coś ogłosić, by się znalazlo więcej chętnych. I co Wy na to?
risto
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 430
Dołączył(a): 4 lipca 2006, 23:36
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez KAKI » 30 listopada 2007, 16:00

Ja jako pierwszy zgłaszam sie do kadry kibiców :hyhy:
KAKI
Mistrz
Mistrz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 29 sierpnia 2006, 22:00
Lokalizacja: Lublin-Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez sieno » 30 listopada 2007, 22:34

ja jako drugi sie zgłaszam do gry
zapowiada sie ciekawa wigilia
Avatar użytkownika
sieno
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 452
Dołączył(a): 26 sierpnia 2007, 19:37
Lokalizacja: Jasełko

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez jaselko » 1 grudnia 2007, 22:34

Fajna imprezka się szykuje.A może zrobić opłatę za wstęp np.1 zł.300 kibiców tj. 300zł. i oddać klubowi za imprezę w Zarszynie.
jaselko
VIP
VIP
 
Posty: 767
Dołączył(a): 15 września 2007, 22:41
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez bobsley » 2 grudnia 2007, 22:32

300?? ;) rok temu kibicow na trybunach bylo moze z 20 :D
bobsley
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 80
Dołączył(a): 18 maja 2006, 22:31
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez jaselko » 2 grudnia 2007, 23:16

To może zagrajcie dla WIELKIEJ ORKIESTRY to i kibiców będzie więcej.
jaselko
VIP
VIP
 
Posty: 767
Dołączył(a): 15 września 2007, 22:41
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez risto » 3 grudnia 2007, 13:16

Bobsley nie przesadzaj, ponad 50 było spokojnie. Co jak na dzień i zero rozgłosu, było i tak dla mnie zaskoczeniem. No i trzeba było wchodzić przez dziurę w murze :hyhy: Może być i dla orkiestry, tylko takie rzeczy też trzeba załatwić, a wiekszości tych osób które będą grały nawet nie ma do świąt w Jaśle.
risto
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 430
Dołączył(a): 4 lipca 2006, 23:36
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez sidnej » 3 grudnia 2007, 15:24

A klub Czarnych robi odwołanie za tą kare, którą powinien zapłacic klub z zarszyna.
sidnej
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26 października 2006, 11:43
Lokalizacja: komp

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez BUDZIA » 20 grudnia 2007, 12:56

BUDZIA
Guru
Guru
 
Posty: 130
Dołączył(a): 6 lipca 2006, 20:52
Lokalizacja: Jasło/Krak.

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez cheetah » 20 grudnia 2007, 19:52

no można by zagrać ja sie pisze na to ;D w sobotę na treningu sie zmobilizować zeby wszyscy przyszli i Sydnej powie co i jak :D
Avatar użytkownika
cheetah
Obyty
Obyty
 
Posty: 53
Dołączył(a): 9 marca 2007, 23:51
Lokalizacja: z pokoju

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez KAKI » 20 grudnia 2007, 20:05

Nie no można tylko gramy jak rok temu. Brać to na poważnie jako sparing przed nowym sezonem. Pozdro
KAKI
Mistrz
Mistrz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 29 sierpnia 2006, 22:00
Lokalizacja: Lublin-Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez FILAR mniejszy » 23 grudnia 2007, 22:43

gram na 100 %
Avatar użytkownika
FILAR mniejszy
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 marca 2007, 21:58
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez sidnej » 24 grudnia 2007, 16:22

Obrazek
sidnej
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26 października 2006, 11:43
Lokalizacja: komp

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez FILAR mniejszy » 24 grudnia 2007, 20:38

hehehe typowo świateczne zdjecie :P
Avatar użytkownika
FILAR mniejszy
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 marca 2007, 21:58
Lokalizacja: Jasło

Re: Kibice vs Rugby Jasło

Postprzez risto » 25 grudnia 2007, 12:07

Było wesoło :hyhy: Znowu przegrałem i znowu wszystko mnie boli....standart ;)
risto
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
 
Posty: 430
Dołączył(a): 4 lipca 2006, 23:36
Lokalizacja: Jasło

Następna strona

Powrót do Rugby Jasło

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości