Znaleziono 185 wyników

autor: dawideqq
6 lutego 2018, 19:36
Forum: Wolna strefa
Temat: Rafineria Jasło praca
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 4240

Re: Rafineria Jasło praca

3 zmiany i wolne weekendy. Praca jak praca żaden kołchoz...
autor: dawideqq
12 maja 2015, 20:04
Forum: Kibice Czarnych 1910 Jasło
Temat: Nasze pamiatki & gadzety
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 40469

Re: Nasze pamiatki & gadzety

Witam czy można gdzieś nabyć koszulkę meczową naszej drużyny ?
autor: dawideqq
22 listopada 2014, 15:33
Forum: Nasze miasto
Temat: Zabytkowe budynki na terenie Jasła
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1928

Re: Zabytkowe budynki na terenie Jasła

Budynek na Kościuszki, dawna przychodnia czy cos takiego. Ktos to kupił i zaczyna coś działać ponieważ usunięto drzewa z posesji i zobaczymy co stanie sie z budynkiem.
autor: dawideqq
7 października 2014, 10:16
Forum: Motoryzacja
Temat: Opony zimowe bieżnikowane
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2689

Re: Opony zimowe bieżnikowane

Ja kiedyś kupowałem na Jagiełły od razu założyli mi na koła i do samochdu. Firma chyba Bargum ok 100 zł za sztuke i jestem z nich zadowolony
autor: dawideqq
16 września 2014, 17:20
Forum: Knajpy, PUBy Pizzerie
Temat: Siatkówka - gdzie oglądnąć
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2823

Siatkówka - gdzie oglądnąć

Gdzie w jaśle są puszczane mistrzostwa świata w siatkówce ? Jest gdzieś możliwość obejrzenia na projektorze?
autor: dawideqq
18 sierpnia 2014, 21:04
Forum: Motoryzacja
Temat: Jakie auto do 10 tys.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5747

Re: Jakie auto do 10 tys.

Nie raz lepsze starsze niż 2 lata młodsze , odpicowane kupine u handlarza
autor: dawideqq
18 sierpnia 2014, 11:56
Forum: Motoryzacja
Temat: Jakie auto do 10 tys.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5747

Re: Jakie auto do 10 tys.

Zamiast leona może ibiza silnik chyba ten sam tylko auto mniejsze. http://www.ebay.de/sch/Automobile-/9801/i.html?
autor: dawideqq
16 sierpnia 2014, 09:47
Forum: Motoryzacja
Temat: Jakie auto do 10 tys.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5747

Re: Jakie auto do 10 tys.

Jeśli diesel to może jakiś seat 1,9 110km oszczędny i dynamiczny motor. Audi a3 również fajny samochód dobrze wyposażony i wygodny
autor: dawideqq
15 sierpnia 2014, 18:56
Forum: Motoryzacja
Temat: Jakie auto do 10 tys.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5747

Re: Jakie auto do 10 tys.

A jaki typ planujesz kupić ? (kombi,sedan etc.)
autor: dawideqq
21 marca 2013, 12:52
Forum: Kibice Czarnych 1910 Jasło
Temat: ODDAWANIE KRWI DLA KIBICÓW
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 6327

Re: ODDAWANIE KRWI DLA KIBICÓW

Kudłaty pisze:
codziennie możesz oddać krew:/
Jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj
Haha to idz sam oddawaj codziennie zobaczymy ile dni pociagniesz... :mur:
autor: dawideqq
20 marca 2013, 21:45
Forum: Kibice Czarnych 1910 Jasło
Temat: ODDAWANIE KRWI DLA KIBICÓW
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 6327

Re: ODDAWANIE KRWI DLA KIBICÓW

Przeciez ta krew nie trafi akurat tam i żaden kibic lechi nie bedzie miał jasielskiej krwi... A taką akcje oddawania krwi powinno sie organizować kilka razy w roku od tak sobie a nie dopiero jak sie gdzies tam cos stanie.
autor: dawideqq
22 października 2012, 19:05
Forum: Filmy, seriale, radio i telewizja
Temat: Iluminaci - Konspiracja Antychrysta (cały film PL)
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 7534

Re: Iluminaci - Konspiracja Antychrysta (cały film PL)

Szkoda że większośc ludzi to nie zainteresuje i traktują takie rzeczy jako czyjś wymysł ale i tak ta wiedza i świadomośc ludzi niestety nic nie zmieni...
autor: dawideqq
21 października 2012, 12:10
Forum: Opinie
Temat: Soczewki kontaktowe..
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2686

Re: Soczewki kontaktowe..

Radze Ci zamówić np na allegro bedzie przez pół taniej niz w Jaśle
autor: dawideqq
14 października 2012, 22:56
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Aerobiczna "6" Weidera, robil ktos ? :)
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 10813

Re: Aerobiczna "6" Weidera, robil ktos ? :)

Do tego trzeba mieć płaski brzuch i wtedy mięśnie ładnie wychodzą ajeśli ktoś ma małą oponke to nie ma sensu robić bo A6W tłuszczyku nie spala
autor: dawideqq
11 października 2012, 07:54
Forum: Poszukuję informacji, usługi, przedmiotu
Temat: Elektromechanik, gdzie jest?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4540

Re: Elektromechanik, gdzie jest?

jest też za eura cash'em na samym końcu