I tak jakby nie patrzeć każdy z nas widzi to subiektywnie....
Moje gusta :
Wokalista - Nick Holmes ( Paradise Lost )
Wokalistka -Liv Kristine ( obecnie solo kariera, ex Theatre of Tragedy )
Zespół - Therion, Opeth któryś z tych dwu.
Pozdrawiam wakacyjnie.
Znaleziono 13 wyników
- 8 lipca 2007, 13:00
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: Najlepszy zagraniczny zespół\wokalista
- Odpowiedzi: 41
- Odsłony: 12199
- 12 czerwca 2007, 09:28
- Forum: Wolna strefa
- Temat: Gdzie na wakacyjny urlop ?
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 3448
Gdzie na wakacyjny urlop ?
Gdzie spędzacie urlopy / wakacje porą letnią?
Ja w tym roku Riwiera Turecka - płw. Bodrum , przełomem czerwca i lipca .
A później dla odmiany Kotlina Kłodzka i Karkonosze - nie ma jak polskie klimaty; zwłaszcza górskie.
Udanej pogody dla Urlopowiczów tudzież Wakacjowiczów.
Pozdrawiam słonecznie
Ja w tym roku Riwiera Turecka - płw. Bodrum , przełomem czerwca i lipca .
A później dla odmiany Kotlina Kłodzka i Karkonosze - nie ma jak polskie klimaty; zwłaszcza górskie.
Udanej pogody dla Urlopowiczów tudzież Wakacjowiczów.
Pozdrawiam słonecznie
- 31 maja 2007, 08:37
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: 10 najbardziej " klimatycznych " metalowych płyt..
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 1879
10 najbardziej " klimatycznych " metalowych płyt..
... będącymi juz teraz legendami wg Was to ?
Kolejność przypadkowa rzecz jasna.
Oto moja dziesiątka.
1. BLACK SABBATH - " PARANOID " za genialne nowatorskie riffy
2. IRON MAIDEN - " POWERSLAVE " za specyficzny " egipski " klimat, szczytowe osiągniecie tego zespołu.
3. DEATH - " SYMBOLIC " za teksty i pokazanie całemu światu na czym tak naprawdę polega death metal; rozprawienie się z prymitywizmem.
4. PARADISE LOST - "DRACONIAN TIMES " za nostalgię i harmonię utworów mimo, że każdy z nich jest inny.
5. THERION - " THELI " za absolutne nowatorstwo połaczeń gatunków .
6. CELTIC FROST - " INTO PANDEMONIUM " - to co nie udało się im, osiągnąl dekadę pozniej Therion, lecz to oni byli prekursorami gatunku.
7. KING DIAMOND - " ABIGAIL " pierwszy tak naprawde koncept - album horror mistrzowsko zagrany i zaśpiewany
8. KAT - " ODDECH WYMARŁYCH ŚWIATÓW " - za ten bunt i rebelię wręcz - przeciwko streotypom
9. SEPULTURA - "CHAOS A.D. " za połaczenia folka brazylijskiego i kultury Indian w zwarciu z twardą ścianą dzwieku i za energię powstałą z tego zderzenia.
10. SLAYER - " REIGN IN BLOOD " - zesół tym każkiem objawił światu prawdziwy trash 32 minuty rwącej rzeki i tornada - adrenalina 100 %.
Wybór jest bardzo trudny, ale tak to właśnie widzę ja , moim skromnym zdaniem.
A wy heavy metal maniacs co sądzicie?
I pamiętajmy : " De gustibus non disputantur "
Ave !
Kolejność przypadkowa rzecz jasna.
Oto moja dziesiątka.
1. BLACK SABBATH - " PARANOID " za genialne nowatorskie riffy
2. IRON MAIDEN - " POWERSLAVE " za specyficzny " egipski " klimat, szczytowe osiągniecie tego zespołu.
3. DEATH - " SYMBOLIC " za teksty i pokazanie całemu światu na czym tak naprawdę polega death metal; rozprawienie się z prymitywizmem.
4. PARADISE LOST - "DRACONIAN TIMES " za nostalgię i harmonię utworów mimo, że każdy z nich jest inny.
5. THERION - " THELI " za absolutne nowatorstwo połaczeń gatunków .
6. CELTIC FROST - " INTO PANDEMONIUM " - to co nie udało się im, osiągnąl dekadę pozniej Therion, lecz to oni byli prekursorami gatunku.
7. KING DIAMOND - " ABIGAIL " pierwszy tak naprawde koncept - album horror mistrzowsko zagrany i zaśpiewany
8. KAT - " ODDECH WYMARŁYCH ŚWIATÓW " - za ten bunt i rebelię wręcz - przeciwko streotypom
9. SEPULTURA - "CHAOS A.D. " za połaczenia folka brazylijskiego i kultury Indian w zwarciu z twardą ścianą dzwieku i za energię powstałą z tego zderzenia.
10. SLAYER - " REIGN IN BLOOD " - zesół tym każkiem objawił światu prawdziwy trash 32 minuty rwącej rzeki i tornada - adrenalina 100 %.
Wybór jest bardzo trudny, ale tak to właśnie widzę ja , moim skromnym zdaniem.
A wy heavy metal maniacs co sądzicie?
I pamiętajmy : " De gustibus non disputantur "
Ave !
- 19 maja 2007, 02:08
- Forum: Wolna strefa
- Temat: Zróbmy sobie ranking musztard....które preferujecie?
- Odpowiedzi: 13
- Odsłony: 2813
Re: Zróbmy sobie ranking musztard....które preferujecie?
słuchaj zapytałam się po ludzku; w temacie wolne ,geo pisze:Dzizas kuurwa ja pieeerdolę, mistrzowski temat.
Ladies & gentleman, musztardowe pogaduchy.....
Świat dostał pieeerdolca i wykoleił się na plecy.
Ćpajcie więcej....
dlaczego tak mnie poniewierasz?
Sadzisz sie dam takiemu smieciowi jak ty
tak obrażac?
Pomyliles, chlopczyku wypowiedzi i idz sie bawic z dmuchana lala najogledniej mowiac,
Zegnam, chloptysiu
- 18 maja 2007, 14:58
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: konkwista88 , Honor , Legion , itd
- Odpowiedzi: 46
- Odsłony: 19811
Re: konkwista88 , Honor , Legion , itd
Co ma prawdziwy patriotyzm do tego typu ksenofobii, homofobii to ja nie rozumiem, a te teksty tam to nienawiść do wszystkiego co inne , rózne. Jak się ma do tego patriotyzm ja nie pojmuję , no ale cóz może Bozia mi dała więcej nieco szarych komórek niż tego typu " śpiewakom " i na moje szczęscie.
Trzeba być skończonym prymitywem a nie Polakiem , bo Polacy zawsze byli tolerancyjni dla innych nacji na przestrzeni historii. No , ale cóz .... zbiuerze się paru wygolonych idiotów i psuje wizerunek prawdziwej RP.
Trzeba być skończonym prymitywem a nie Polakiem , bo Polacy zawsze byli tolerancyjni dla innych nacji na przestrzeni historii. No , ale cóz .... zbiuerze się paru wygolonych idiotów i psuje wizerunek prawdziwej RP.
- 18 maja 2007, 14:45
- Forum: Wolna strefa
- Temat: Zróbmy sobie ranking musztard....które preferujecie?
- Odpowiedzi: 13
- Odsłony: 2813
Zróbmy sobie ranking musztard....które preferujecie?
A taki temat weekendowy mi się nasunał :
moje typy oprócz oryginalnej francuskiej z Dijon , wymiata mnie Kremska Horcica Czeska pakowana w pudłach typu pasta BHP.
A z polskich " Rosyjska " firmy na K. i " Chrzanowa " tejże .
Natomiast gama produktów firmy R. jest fatalna i to jakaś pomyłka.
A wasz gust w tym względzie?
Pozdrawiam i udanych grillów.
moje typy oprócz oryginalnej francuskiej z Dijon , wymiata mnie Kremska Horcica Czeska pakowana w pudłach typu pasta BHP.
A z polskich " Rosyjska " firmy na K. i " Chrzanowa " tejże .
Natomiast gama produktów firmy R. jest fatalna i to jakaś pomyłka.
A wasz gust w tym względzie?
Pozdrawiam i udanych grillów.
- 18 maja 2007, 08:05
- Forum: Opinie
- Temat: Gdzie Na Prawo Jazdy???
- Odpowiedzi: 1061
- Odsłony: 202601
Re: GDZIE NA PRAWO JAZDY???
tylko Szkoła Jazdy " MENTOR " pan Marian Dzieliński. Wieloletnie doświadczenie ponad 25 lat , wcześniej pracował w PZMOT , siła spokoju, cierpliwość, fachowość i kompetencja.
Przy okazji serdecznie pozdrawiam pana Mariana !
Przy okazji serdecznie pozdrawiam pana Mariana !
- 17 maja 2007, 15:12
- Forum: Opinie
- Temat: Bar GRosar - Opinie
- Odpowiedzi: 27
- Odsłony: 13296
Re: GRosar?
najlepsze placki po węgiersku w mięscie ... i to by było na tyle. żadna rewelacja ponadto
Re: Pizzerie
Toscania rządzi i tak i tak, najbardziej zbliżona receptura do oryginalnej włoskiej.
Pyszna jest skomponowana samemu sobie , ja polecam tak : salami spieczone, brokuły , suszone pomidory , pieczarki na tym ich cieście z sosem MUTTI . Mniam pycha, ale np. sałatki mają do bani , może oprócz greckiej, cała reszta zlana majonezem tak by zatuszować , że mało składników, bez smaku to zupełnie.
SLIM tragedia tłuste i niedopieczone tego jeśc sie nie da.
w Veronie leją oliwy bez opamiętania i to pływa - szkoda kasy.
Al Capone obleci ale jak ktoś lubi raczej w amerykańskim stylu. ( a ja nie za bardzo ).
A te VIVY te tam jakies BARY EKSPRESSY KOTLINY sprzedaz marginalna to się nie liczy.
PAJĄK I AS to samo do bani.
Tylko ocvzywiście weżcie poprawkę , że to moje zdanie.
De gustibus non disputantur.
Pozdrawiam
Pyszna jest skomponowana samemu sobie , ja polecam tak : salami spieczone, brokuły , suszone pomidory , pieczarki na tym ich cieście z sosem MUTTI . Mniam pycha, ale np. sałatki mają do bani , może oprócz greckiej, cała reszta zlana majonezem tak by zatuszować , że mało składników, bez smaku to zupełnie.
SLIM tragedia tłuste i niedopieczone tego jeśc sie nie da.
w Veronie leją oliwy bez opamiętania i to pływa - szkoda kasy.
Al Capone obleci ale jak ktoś lubi raczej w amerykańskim stylu. ( a ja nie za bardzo ).
A te VIVY te tam jakies BARY EKSPRESSY KOTLINY sprzedaz marginalna to się nie liczy.
PAJĄK I AS to samo do bani.
Tylko ocvzywiście weżcie poprawkę , że to moje zdanie.
De gustibus non disputantur.
Pozdrawiam
- 17 maja 2007, 15:01
- Forum: Okolice Jasła
- Temat: Cieklin
- Odpowiedzi: 596
- Odsłony: 96388
Re: Cieklin
a gdzie leży ten Cieklin bo niezbyt sie orientuję o czym mowa ? i co w nim takiego cool
Sorry za moja ignorancję,
Pozdrawiam
Sorry za moja ignorancję,
Pozdrawiam
- 17 maja 2007, 14:59
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: Najlepszy Polski zespół/wokalista-(stka)
- Odpowiedzi: 74
- Odsłony: 21449
Re: Najlepszy Polski zespół/wokalista-(stka)
bez wątpienia szczecińskie MOONLIGHT
a wikalistka MAJA KONARSKA szkoda , że to słabo jest promowane , ale cóż to niełatwa muzyka , niszowa.
Pozdrawiam.
a wikalistka MAJA KONARSKA szkoda , że to słabo jest promowane , ale cóż to niełatwa muzyka , niszowa.
Pozdrawiam.
- 17 maja 2007, 14:50
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: Filmy, w których najważniejszy jest obraz.
- Odpowiedzi: 17
- Odsłony: 8977
Re: Filmy, w których najważniejszy jest obraz.
Trylogia " Trzy Kolory " Krzysztofa Kieślowskiego
dwa romansidław zupełnie nowej konwencji
" przed wschodem słońca "
" przed zachodem słońca " Julie Delpy i Ethan Hawke
" Dziewczyna z Perła " ze Scarlett Johansson
" Sin City "
" 300 "
Fortepian Jane Campion
dwa romansidław zupełnie nowej konwencji
" przed wschodem słońca "
" przed zachodem słońca " Julie Delpy i Ethan Hawke
" Dziewczyna z Perła " ze Scarlett Johansson
" Sin City "
" 300 "
Fortepian Jane Campion
- 17 maja 2007, 12:18
- Forum: Muzyka, filmy, seriale, fotografia, grafika, książki, czasopisma, wiersze, sztuka
- Temat: Najpiękniejsza najsmutniejsza piosenka świata
- Odpowiedzi: 231
- Odsłony: 81053
Re: Najpiękniejsza najsmutniejsza piosenka świata
Within Temptation " Our Farewell " , " Memories "
Turbo " Słowa pełne słów "
Paradise Lost " Jaded " " Forever Failure "
Candlemass " Under the Oak "
Nightwish " Walkin in the Air "
Iron Maiden " Afraid to shoot Strangers "
Artrosis " Pośród cieni i mgieł "
Demis Roussos " Goodbye my Love, Goodbye "
Judas Priest " Beyond the Realms of Death "
Megadeth " A tout le Monde "
Tiamat " Do You dream of me " ? " A pocket size Sun "
Sirrah - " Acme " cała płyta czarna nakładem wyddawnictwa Melissa Prod.
Samael - " the Cross "
Led Zeppelin - " Stairway to Heaven "
Ozzy Osbourne - " Mama I'm coming Home "
Kat - " Łza dla cieniów minionych "
temat z filmu " zostawić Las Vegas "
i nie wolno zapomnieć o tworczości Anathemy , Type ' o' Negative i My Dying Bride gdzie takich tematów jest mnóstwo... pozdrawiam życząc miłego odsłuchu
[ Dodano: 17 Maj 2007, 13:18 ]
Jak ja mogłam na śmierć zapomnieć o szwedzkim THERION ? już się kajam ; tam dopiero są klimaty nostalgiczne... tęsknota za antycznym światem utraconym ....
" SIREN OF THE WOODS " nr 1 bezprzecznie
" FROM THE DIONYSIAN DAYS "
" DRACONIAN TRILOGY "
" LEMURIA "
" WAND OF ABARIS "
" THE BEAUTY IN BLACK "
to tylko niektóre z tych melancholijnych, za to niezapomniane !
Ktoś z Was tez przepada za Therion?
Pozdrawiam i udanego dnia .
Turbo " Słowa pełne słów "
Paradise Lost " Jaded " " Forever Failure "
Candlemass " Under the Oak "
Nightwish " Walkin in the Air "
Iron Maiden " Afraid to shoot Strangers "
Artrosis " Pośród cieni i mgieł "
Demis Roussos " Goodbye my Love, Goodbye "
Judas Priest " Beyond the Realms of Death "
Megadeth " A tout le Monde "
Tiamat " Do You dream of me " ? " A pocket size Sun "
Sirrah - " Acme " cała płyta czarna nakładem wyddawnictwa Melissa Prod.
Samael - " the Cross "
Led Zeppelin - " Stairway to Heaven "
Ozzy Osbourne - " Mama I'm coming Home "
Kat - " Łza dla cieniów minionych "
temat z filmu " zostawić Las Vegas "
i nie wolno zapomnieć o tworczości Anathemy , Type ' o' Negative i My Dying Bride gdzie takich tematów jest mnóstwo... pozdrawiam życząc miłego odsłuchu
[ Dodano: 17 Maj 2007, 13:18 ]
Jak ja mogłam na śmierć zapomnieć o szwedzkim THERION ? już się kajam ; tam dopiero są klimaty nostalgiczne... tęsknota za antycznym światem utraconym ....
" SIREN OF THE WOODS " nr 1 bezprzecznie
" FROM THE DIONYSIAN DAYS "
" DRACONIAN TRILOGY "
" LEMURIA "
" WAND OF ABARIS "
" THE BEAUTY IN BLACK "
to tylko niektóre z tych melancholijnych, za to niezapomniane !
Ktoś z Was tez przepada za Therion?
Pozdrawiam i udanego dnia .