Znaleziono 13 wyników

autor: gigu666
27 kwietnia 2018, 20:48
Forum: Wolna strefa
Temat: Czy dofinansowanie do wymiany pieca jeszcze obowiązuje?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1432

Re: Czy dofinansowanie do wymiany pieca jeszcze obowiązuje?

https://um.jaslo.pl/pl/ogloszenie-burmi ... ny-kotlow/ .
Termin składania wniosków jest dokładnie do poniedziałku 30 kwietnia, został przedłużony. W linku nie masz tej informacji.. Więc jest szansa jeszcze w poniedziałek złożyć wniosek . :super:
autor: gigu666
19 grudnia 2017, 18:35
Forum: Poszukuję informacji, usługi, przedmiotu
Temat: Tarkett, Nowy Styl, GUARDI, Gamrat - Warunki, płace
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1953

Re: Tarkett, Nowy Styl, GUARDI, Gamrat - Warunki, płace

tarkett - 1600-1700 zł nowy styl 1700-1900 zł guardi 1600-1800 zł. Wszystko zależne jest jak długo będziesz pracował itd. :D na samym początku nigdzie więcej nie dostaniesz niż 1900 zł na ręke . Tego jestem pewien bo pracowałem we wszystkich firmach o których napisałem wyżej ;) .To są wypłaty bez ża...
autor: gigu666
13 maja 2017, 20:21
Forum: Poszukuję informacji, usługi, przedmiotu
Temat: Adaptacja poddasza- poszukuje fachowca/ców
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 958

Adaptacja poddasza- poszukuje fachowca/ców

Witam , chciałbym zaadoptować część strychu na sypialnie i potrzebuje fachowca/ców do rzetelnego wykonania całej pracy i w przyzwoitych pieniądzach ;) . Do wykonania jest korytarz i jedno pomieszczenie sypialniane ok 15m2. Jeżeli posiadacie kontakt do fachowca którego jesteście w stanie polecić , ro...
autor: gigu666
5 marca 2017, 16:21
Forum: Wolna strefa
Temat: Czy juz czas na zmiane opon.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2941

Re: Czy juz czas na zmiane opon.

Boże co za pytanie :szok: :mur: . A kto ci zabroni zmienić ?? Nie ma żadnych nakazów i zakazów zmiany opon . Jak masz ochote to zmieniasz, tyle w temacie :]
autor: gigu666
16 grudnia 2013, 22:07
Forum: Planeta kobiet
Temat: Elektryczne szczoteczki do zębów
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2428

Re: Elektryczne szczoteczki do zębów

Polecam , jak najbardziej . Tez myslalem ze nie ma to jak urzywanie zwyklej szczoteczki, jednak jak kupilem elektryczna nie zamienilbym jej teraz na zwykla :) . Polecam braun oral b vitality jak wyzej ;)
autor: gigu666
11 października 2013, 15:23
Forum: Motoryzacja
Temat: jaki olej do lagunay 1,9dci
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 3519

Re: jaki olej do lagunay 1,9dci

Niech kolega napisze najważniejszą rzecz : ile ma przejechane i czy bierze olej . Bo jeżeli ma przebieg 300-400 tys. i mu bierze olej to powodzenia w laniu oleju syntetycznego . Tylko i wyłącznie półsyntetyk . To że magicy na forum piszą tak a nie inaczej , ok , ale niech kolega popatrzy na to z inn...
autor: gigu666
9 października 2013, 21:49
Forum: Motoryzacja
Temat: jaki olej do lagunay 1,9dci
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 3519

Re: jaki olej do lagunay 1,9dci

Nie zmieniaj z 10w40 na 5w40 nie robi sie zmiany olejów półsyntetycznych na syntetyczne , co wy mu tutaj doradzacie . Jezeli jezdzi juz na 10w40 i zrobił na nim xxxx kilometrów to już niech tak zostanie ewentualnie niech zmieni firme oleju to wszystko . masz tutaj krótka lekturke to sobie poczytaj :...
autor: gigu666
15 września 2013, 18:32
Forum: Poszukuję informacji, usługi, przedmiotu
Temat: U kogo zamówić projekt kuchni??
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 7286

Re: U kogo zamówić projekt kuchni??

Polecam http://www.opamebel.pl/ , pełen profesjonalizm, nowoczesne meble, supe wykonanie i montarz, konkurencyjne ceny .
autor: gigu666
22 sierpnia 2013, 21:44
Forum: Fotografia i grafika
Temat: GDZIE NAPRAWIĆ APARAT FOTOGRAFICZNY
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 6088

Re: GDZIE NAPRAWIĆ APARAT FOTOGRAFICZNY

podobno na ul. stanisława wyspiańskiego są magicy od miedzy innymi takiego sprzetu. Znaja sie na rzeczy , napewno pomogą .
autor: gigu666
12 stycznia 2013, 15:26
Forum: Motoryzacja
Temat: przeglą C4 Picasso 16 HDI
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 384

Re: przeglą C4 Picasso 16 HDI

http://www.crefo.pl/raport/firma-handlo ... 9412040040
podaje ponizej numer telefonu zadzoń i się zapytaj ale myśle że gośc sprawdzi co nalezy ma komputer itd. za przyzwoita kase - osobiście polecam
693041161
autor: gigu666
12 stycznia 2013, 15:19
Forum: Poszukuję informacji, usługi, przedmiotu
Temat: Rejestracja samochodu
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 835

Re: Rejestracja samochodu

To niestety ale musisz je oderwać lub uciąć , bez tablic w urzędzie się nie obejdzie. Tak jak koledzy pisali musisz je mieć przy sobie bo babka bedzie naklejać nowe naklejki a samemu tego nie można zrobić niestety . pozdro