Znaleziono 6 wyników

autor: renegatinio
3 grudnia 2015, 15:47
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Odzież na narty - gdzie kupić?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 6234

Re: Odzież na narty - gdzie kupić?

Odziez na narty to sie kupuje w Lidlu na promocji . Najwazniejsze sa narty i buty . Reszte to byle byla .
autor: renegatinio
3 grudnia 2015, 15:44
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice bokserskie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2911

Re: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice boksersk

dzieki bardzo a ja juz wczoraj zamowilem z tego http://www.sporti.pl/ . Wzialem ta opcje z paczkomatem bo czytalem ze jest ok , wiec sprobowalem , bo mam blisko siebie ta skrzynke i nie bede musial czekac na kuriera tylko wszystko na sms . Ciekawe ile czasu bede czekal bo normalnie jest napisane ze ...
autor: renegatinio
2 grudnia 2015, 15:48
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice bokserskie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2911

Re: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice boksersk

O i o taka odpowiedz mi chodzilo , konkretna bez zlosliwosci - dzieki ci boczek-44 , i piszesz ze sie oplaca zamowic i sprzet jest raczej wytrzymaly bo jesli tak to wzialbym i zamowil i tyle pozdrawiam
autor: renegatinio
1 grudnia 2015, 13:36
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice bokserskie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2911

Re: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice boksersk

Kapustajestpusta a po co mi dogryzasz ?? ja umiem szukac w googlach ale chcialem dodatkowo sie spytac o opinie internautow na forum , przeciez to nic zlego . Po prostu moze inni znaja lepsze sklepy niz ja moge wyszukac np.
autor: renegatinio
27 listopada 2015, 16:37
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice bokserskie?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2911

Gdzie w necie kupić niedrogo gruszkę i rekawice bokserskie?

czesc wam ostatnio zaczalem ostro trenowac , boks , bieganie i silownia . Jednak mam miejsce w garazu i chcialbym sobie zawiesic gruszke i kupic wlasne rekawice piesciarskie , czy macie moze jakies pomysly odnosnie sklepu internetowego z takim sprzetem bokserskim , ale nie chodzi mi o orginalne drog...
autor: renegatinio
20 listopada 2015, 15:56
Forum: Opinie
Temat: Nie dla muslimów
Odpowiedzi: 870
Odsłony: 115390

Re: Nie dla muslimów

Najbardziej podobala mi sie opinia jak jakas ekspert ze swiata powiedziala, ze "tak terrorystow posrod muzulmanow jest 2%, ale przez te 2% cierpią ludzie na cały swiecie, sa zastraszeni, gina setki czy tysiace, 7 terrosystow potrafi zabic 150 osob", wiec tak samo mysle, ze tutaj nie mozna miec senty...