Znaleziono 16 wyników

autor: Łukasz
18 maja 2007, 15:43
Forum: Muzyka
Temat: konkwista88 , Honor , Legion , itd
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16512

Re: konkwista88 , Honor , Legion , itd

jesli kogos nie znasz to sie nie udzielaj mnie nie znasz to tymbardziej nie wiesz jak wygladam to czemu piszesz ze wygolonych?? pozatym pytanie było skierowane do kogos kto mate kawałki wiec jeszcze raz sie udzielaj i jeszcze jedno nie wiem po co piszesz jak nikogo nie obchodzi twoje zdanie tymbardz...
autor: Łukasz
18 maja 2007, 13:17
Forum: Muzyka
Temat: konkwista88 , Honor , Legion , itd
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16512

Re: konkwista88 , Honor , Legion , itd

siema ma ktoś utwory Honoru??
autor: Łukasz
7 maja 2007, 10:10
Forum: Drużyna Czarnych 1910 Jasło
Temat: Nafta Jedlicze---J.K.S CZARNI 1910 JASłO
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 6809

Re: Nafta Jedlicze---J.K.S CZARNI 1910 JASłO

można gdzieś zobaczyć zdjęcia robione przez naprawiacza? te z jedlicza i karpat?
autor: Łukasz
2 stycznia 2007, 16:47
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7940

Re: JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!

No jak narazie to najwazniejsze to jest chyba boisko, które umożliwi gre w I lidze ale wypisujcie swoje pomysły poglądy :)
autor: Łukasz
18 listopada 2006, 14:53
Forum: Drużyna Czarnych 1910 Jasło
Temat: Stadion na Stulecie !
Odpowiedzi: 681
Odsłony: 124714

Re: Stadion na Stulecie !

Mylisz pojecia sport to nie tylko piłka nożna a wszystkie dyscypliny jesli wybuduja stadion lekkoatletyczny czy boisko baseballowe to tez bedzie jakis krok w przód ze sportem w Jaśle owszem powinno sie zwracac uwage na piłke nożna ale nie tylko bo to nie jedyna dyscyplina sportowa przy czym nie mowi...
autor: Łukasz
14 listopada 2006, 16:20
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 17684

Re: DŁUGI MARSZ

Może by ktoś napisał jeśli oczywiście mozna cos na temat planów, zamierzen w zwiazku z budowa nowego boiska lub poprawieniem starego??
autor: Łukasz
2 listopada 2006, 14:10
Forum: Muzyka
Temat: konkwista88 , Honor , Legion , itd
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 16512

Re: konkwista88 , Honor , Legion , itd

ja słucham konkwisty a z reszta mam delikatny problem bo nie moge dorwac ich utworów :) bardzo pozytywna muzyka moze wiesz z kad dorwac utwory honoru legionu odrodzenia itp
autor: Łukasz
22 października 2006, 14:42
Forum: Drużyna Czarnych 1910 Jasło
Temat: Stadion na Stulecie !
Odpowiedzi: 681
Odsłony: 124714

Re: Stadion na Stulecie !

mam taką nadzieje :) :)
autor: Łukasz
22 października 2006, 11:12
Forum: Drużyna Czarnych 1910 Jasło
Temat: Stadion na Stulecie !
Odpowiedzi: 681
Odsłony: 124714

Re: Stadion na Stulecie !

Wy chcecie zeby zrobili nam nowy stadion?? jak oni zabrali nam nawet tablice z pod parku :( :(
autor: Łukasz
22 października 2006, 11:09
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Jasielski Zakon św. bajkera
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 14320

Re: Jasielski Zakon św. bajkera

tak sie składa ze znam wiekszosc z nich i wiem mniej wiecej co potrafia tylko chciałem jakies fotki obadac :) ;)
autor: Łukasz
20 października 2006, 09:43
Forum: Inne dyscypliny
Temat: Jasielski Zakon św. bajkera
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 14320

Re: Jasielski Zakon św. bajkera

Można gdzies zobaczyc fotki z waszych akcji?? jak tak to gdzie?
autor: Łukasz
3 października 2006, 16:55
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 21559

Re: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT

jeszcze tylko o której godzinie????
autor: Łukasz
24 września 2006, 14:20
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 30900

Re: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ

Gratulacje wywalczyliście to na co zasługujecie ;)
autor: Łukasz
21 września 2006, 17:04
Forum: Wolna strefa
Temat: Marihuana...
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 12818

Re: Marihuana...

nie bede podawał argumentów bo z tego rozwinie sie tylko zbednas kłutnia wyraziłem swoja opinie i chciałbym na tym pozostać nikogo nie urazajac ;)
autor: Łukasz
20 września 2006, 17:41
Forum: Wolna strefa
Temat: Marihuana...
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 12818

Re: Marihuana...

Krótko w dwóch słowach "murzyńskie [...]"