Znaleziono 37 wyników

autor: PanteryJaslo
29 stycznia 2007, 15:27
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: Nowa stronka Panter - zapraszamy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 6395

Nowa stronka Panter - zapraszamy

;) własnymi siłami udało nam sie utworzyc nową stronkę JKB Pantery Jasło - www.pantery.rox.pl :padam: :super:
Wszystkich serdecznie zapraszam ;)
autor: PanteryJaslo
19 stycznia 2007, 17:12
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7445

Re: JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!

co do stronki to narazie sprawa stanęla w martwym punkcie :( . ale miejmy nadzieje że na nie długo ;) narazie póki co jutro (tj.20.I) odbywa sie spotkanie w Kutnie (oczywiście jedziemy na nie), na którym bedzie ustalany terminarz i regulamin naszych rozgrywek. :hyhy: [ Dodano : Nie 28 Sty, 07 ] http...
autor: PanteryJaslo
23 grudnia 2006, 20:53
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7445

JKB Pantery Jasło w 2007 roku!!

z okazji świąt Bożego Narodzenia, zycze wszyskim zawodnikom i kibicom drużyny aby spełniły sie ich najskrytsze marzenia zarówno te sportowe jak i prywatne.. ;) :padam: :cool: Łukasz :cool: [ Dodano : Czw 28 Gru, 06 ] nowy rok zbliza się wielkimi krokami :cisza: napisz co chciałbys aby w 2007 roku zm...
autor: PanteryJaslo
4 grudnia 2006, 20:44
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 20127

Re: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT

softball aby powstał w Jaśle wymaga przemyślanych decyzji całgo zarządu :| . nie jest problemem powołac i utworzyc taka druzyne, ale juz problemem jest dla naszego klubu zapewnienie im poczciwego bytu, co sie wiaze niestety z pieniązkami :( :kwasny: .. Dlatego jak powstanie taka druzyna ( a bardzo b...
autor: PanteryJaslo
2 grudnia 2006, 11:55
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 16519

Re: DŁUGI MARSZ

tak to sie niestety kręci i tak zawsze jest. ale trzeba w cos wierzyc i miec nadzieje :( :)
... w przeciwnym wypadku bedziemy zmuszeni do grania w I lidze pod inna nazwą i nie w swojej ojczystej miejscowości :mad: , ale takiego rozwiązania oczywiście nie chcemy :)
autor: PanteryJaslo
1 grudnia 2006, 15:17
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 16519

Re: DŁUGI MARSZ

uważam iz wnikanie typu komu jest bardziej potrzebne boisko, czy nam ( Panterą) czy Czarnym jest nie na miejscu :) Mieszkamy w mieście około 40-sto tysięcznym i wstyd mi j est, iz miasta nie jest stac na średniej klasy boisko piłkarskie i conajmniej na przecietnej klasy boisko do baseballa :zalamany...
autor: PanteryJaslo
27 listopada 2006, 13:45
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 16519

Re: DŁUGI MARSZ

nowe władze w mieście i ciężko powiedzieć co sie bedzie działo dalej z Panterami ( tzn. Pantery dalej bedą istnieć, ale jak sie bedzie nam powodzić tego nie wiadomo nic, czas pokaże :( ) Pozostaje nam tylko cierpliwie czekac, czy jak zwykle skończy się na obietnicach, a moze faktycznie sie cos zmien...
autor: PanteryJaslo
30 października 2006, 20:43
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: Pantery Jasło - nowe forum i współpraca
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7578

Re: Pantery Jasło - nowe forum i współpraca

;) cisz przed burzą, :) koncentrujemy sie na treningach i wylewamy litry potu
pozdrawiam wszystkich fanów PANTER :padam:
autor: PanteryJaslo
26 października 2006, 21:09
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 16519

Re: DŁUGI MARSZ

szkolenie dobiegło końca i tak jak przypuszczałem dowiedzielismy sie naprawde duzo nowych i ciekawych rzeczy na temat baseballa. Wykładowcy byli tez nie byle jacy: asystent trenera pierwszej druzyny seniorów USA z 25 letnim stazem, łowca talentów Chicago white sox i wieloletni trener w USA i Itali i...
autor: PanteryJaslo
16 października 2006, 14:17
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: DŁUGI MARSZ
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 16519

Re: DŁUGI MARSZ

..no też mam taka nadzieje i wiarę ( zreszta innej mysli wogóle nie dopuszczam do siebie :cisza: ).... od piatku do niedzieli jedziemy na szkolenie trenerów i instruktorów baseballa, które odbedą się w Kutnie a bedą prowadzone przez trenerów z MLB!!!!!!! :hurra: :super: .....także napewno dowiemy si...
autor: PanteryJaslo
15 października 2006, 20:54
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 20127

Re: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT

.. widzę że zapanowała coś cisza grobowa na forum o baseballu.. :kwasny: wiem, że pogoda na dworze dołuje, ale nie śpijcie :padam: :P
autor: PanteryJaslo
3 października 2006, 16:08
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 20127

Re: KRUCJATA CZYLI NABÓR DO SEKCJI JUNIORSKICH 7- 17 LAT

... czekamy na ochotników i wszystkich którzy chcą się sprawdzić... :super:
autor: PanteryJaslo
2 października 2006, 18:42
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 28997

Re: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ

Co do treningów dla juniorów i małej ligi, to lada dzień bedą rozwieszone plakaty z dokładniejszymi terminami ;)
autor: PanteryJaslo
1 października 2006, 12:50
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: Pantery sa w pierwszej lidze. Co dalej????
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 24362

Re: Co dalej????

... muszą albo nie muszą, ale fajnie by było gdyby sie zainteresowali na poważnie , a nie jak zawsze wiele szumu i nic z tego nie wyjdzie, bo to "coś" zawazyło, że jest tak a nie inaczej... :zalamany:
autor: PanteryJaslo
30 września 2006, 08:16
Forum: Baseball - Pantery Jasło
Temat: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 28997

Re: PANTERY WALCZĄ o I LIGĘ

.. juz za niedługo ruszą ponownie treningi dla małej ligi i juniorów, także wtedy może bardziej przychylniej spojrzy na Pantery UM Jasła :) .. bo jak wiadomo aby mógł sie odbyc trening potrzebny jest odpowiedni plac do tego a w przypadku zimy sala gimnastyczna ( a to kosztuje niestety duzo pieniedzy...