Implanty zębowe w Jaśle

Szukasz jakiejś konkretnej informacji, usługi, przedmiotu itp? Ale nie wiesz gdzie można coś takiego uzyskać?

Uwaga! Dział nie służy do zamieszczania ofert kupię/sprzedam, a do zamieszczania pytań typu "Gdzie mogę kupić, Gdzie mogę sprzedać"

Moderator: paul_proteus

benyBek
Guru
Guru
Posty: 103
Rejestracja: 26 marca 2015, 13:05
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Zamienił bym z wami słowo na ten temat

Post autor: benyBek » 4 kwietnia 2015, 02:52

Dzięki wielkie za fajne porady. Nie znam się na tego typu działaniach – bardzo mi pomogliście! Niech żyje Internet :)

lucas33
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 2 września 2015, 09:52

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: lucas33 » 30 listopada 2015, 16:39

Mogę śmiało polecić implanty zębów z tej aukcji: http://allegro.pl/sztuczne-zeby-tymczas ... 24656.html dostajesz w komplecie 10 implantów, więc powinny starczyć one na długi okres czasu.

anett83
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 26 lipca 2010, 11:22

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: anett83 » 13 marca 2016, 12:42

czy ktoś wie ile kosztuje implant u doktora Lubasia jak cena jest wkręta , koronki itd Ile całość kosztuje ?

fiatdohc
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 3 maja 2011, 21:02

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: fiatdohc » 29 marca 2018, 10:19

Jest w Jaśle specjalista z Krakowa. Mój tato u niego zakładał implanty.
Dr. Piotr Łącki ul. Grunwaldzka nad sklepem MPM . Polecam

Majster docieplenia
Debiutant
Debiutant
Posty: 8
Rejestracja: 12 listopada 2017, 12:17

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: Majster docieplenia » 29 marca 2018, 11:34

jest profesjonalny dentysta najlepszy w jaśle IMPLANTOLOG oraz specjalista polecam Pana ŁACKIEGO DENTAL CLINIC JASŁO GRUNWALDZKA 1 polecam!!!!

Łyssy
VIP
VIP
Posty: 567
Rejestracja: 4 czerwca 2011, 20:28

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: Łyssy » 29 marca 2018, 12:39

Najlepiej w Jaśle implanty wstawiają w BUD-MAXIE. Polecam :ok:

angelterz
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: 14 października 2011, 22:47
Lokalizacja: House of pain

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: angelterz » 22 lutego 2019, 13:09

ok 3500 za szt

Awatar użytkownika
metrofox
Debiutant
Debiutant
Posty: 3
Rejestracja: 5 lutego 2016, 01:13

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: metrofox » 24 lutego 2019, 10:32

Dr. Lacki na Grundwaldzkiej, miejsce godne polecenia. http://dent-clinic.pl/

8003
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 21
Rejestracja: 19 stycznia 2019, 19:52

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: 8003 » 8 marca 2019, 16:42

W Jaśle a nie Katowicach :cisza: możesz jechać nawet na Syberię i tam zostać

bobnorek
Obyty
Obyty
Posty: 59
Rejestracja: 21 grudnia 2014, 22:12

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: bobnorek » 8 marca 2019, 19:03

Łyssy pisze:Najlepiej w Jaśle implanty wstawiają w BUD-MAXIE. Polecam :ok:
pytać o Kamila :hyhy:

werdita
Debiutant
Debiutant
Posty: 2
Rejestracja: 14 marca 2019, 13:14

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: werdita » 17 marca 2019, 20:36

Nieco dalej polecam Stomatologia Borowski w Starachowicach. Mialam tam robione dwa implanty :) Oba zabiegi wykonywal doktor Borowski. Przed pierwszym zabiegiem miałam trochę stresu... ale na szczescie pan doktor potrafil mnie uspokoic :) zabieg w znieczuleniu, wiec nie ma co sie martwic o ból. Trochę gorzej bylo 'po', ale pan doktor zapewnial mnie, ze to tymczasowe. I rzeczywiscie, po tygodniu juz bylo OK. Implant trzyma sie bez problemu, wyglada bardzo naturalnie. Polecam

Awatar użytkownika
Kicia
Guru
Guru
Posty: 133
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 01:25
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Re: Implanty zębowe w Jaśle

Post autor: Kicia » 2 maja 2019, 21:00

Stomatologią estetyczną w Jaśle bardzo dobrze zajmuje się dr Ewa Dębska w Ortho-Clinic przy Dworcu PKS. Młoda, wykształcona, dobrze doradza i ma piękne efekty swojej pracy. Polecam! :) :ok:

ODPOWIEDZ