Darmowe Jabłka

Szukasz jakiejś konkretnej informacji, usługi, przedmiotu itp? Ale nie wiesz gdzie można coś takiego uzyskać?

Uwaga! Dział nie służy do zamieszczania ofert kupię/sprzedam, a do zamieszczania pytań typu "Gdzie mogę kupić, Gdzie mogę sprzedać"

Moderator: paul_proteus

mario1562
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 489
Rejestracja: 15 października 2010, 15:40

Darmowe Jabłka

Post autor: mario1562 » 10 marca 2015, 21:32

Czy nie wiecie przypadkiem czy w gminie jasło planowane jest rozdawanie jabłek? wiekszość gmin juz rozdawała dawno, gmina Brzozów jedlicze, frysztak, a moze juz w jakiejś miejscowosci w gminie Jasło były rozdawane Jabłka???? Na stronie gminy nie ma zadnej informacji na ten temat- czyzby gmina Jasło byla jedna z gorszych gmin??

buno1
Guru
Guru
Posty: 145
Rejestracja: 14 marca 2012, 01:13

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: buno1 » 10 marca 2015, 22:08

w osobnicy na placu kolo kościoła w piątek będzie całe auto. ksiądz ogłaszał, ale to co ludziska gadały to tylko dla mieszkańców wsi :). ale możesz podjechać.
może nie każdy dom weżmie a ponoć ma być skrzynka na rodzinę.

mario1562
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 489
Rejestracja: 15 października 2010, 15:40

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: mario1562 » 10 marca 2015, 22:31

w osobnicy na placu kolo kościoła w piątek będzie całe auto. ksiądz ogłaszał, ale to co ludziska gadały to tylko dla mieszkańców wsi :). ale możesz podjechać.
może nie każdy dom weżmie a ponoć ma być skrzynka na rodzinę.
Nie o to chodzi tylko jestem ciekaw czy np do mojej miejscowosci tez taki transport dojedzie ale skoro w Osobnicy w gminie jasło juz ruszyło to mysle ze poleca dalej nastepne miejscowosci

jjaa18+
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 320
Rejestracja: 22 października 2011, 15:32

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: jjaa18+ » 10 marca 2015, 23:37

w Debowcu były i w gminie Tarnowiec też były ....skrzynka na osobę ( w skrzynce 10 kg) ale jabłka bez rewelacji ...twarde jak kamienie ale słodkie ..przynajmniej ją takie mam ..pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pemek94
VIP
VIP
Posty: 1153
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 22:30
Lokalizacja: Jasło

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: Pemek94 » 11 marca 2015, 01:58

Wie ktoś może dlaczego te jabłka są rozdawane? Po co?

robobosss
Guru
Guru
Posty: 117
Rejestracja: 6 listopada 2011, 10:05

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: robobosss » 11 marca 2015, 07:08

Na złość Putinowi :)

rjarek
VIP
VIP
Posty: 506
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 09:18

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: rjarek » 11 marca 2015, 07:51

A w Jaśle nie będą rozdawać jabłek?

buno1
Guru
Guru
Posty: 145
Rejestracja: 14 marca 2012, 01:13

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: buno1 » 11 marca 2015, 08:36

Pemek94 pisze:Wie ktoś może dlaczego te jabłka są rozdawane? Po co?

polski :D żond :D odkupił od sadowników te, które ruski nie chce ( bo embargo, lub wladimirowi nie smakowały)
A teraz zamiast wyrzucać rozdają za darmoche.
Ciekawe tylko co z tymi co nie exportowali do ruskich tylko jabłka na polski rynek leciały.
Od nich tera nikt nie kupi, wiec pewnie wyrzycą i zbankrutują :(

kokosik7
Początkujący
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 31 maja 2012, 22:27

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: kokosik7 » 11 marca 2015, 08:42

To jest rządowy pomysł na pomoc - dzięki darowiźnie, dostaną ulgi podatkowe aby nie upaść.

Wszystko jest dokumentowane, zapisywane są adresy, który dom wziął darowiznę.

jjaa18+
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 320
Rejestracja: 22 października 2011, 15:32

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: jjaa18+ » 11 marca 2015, 09:55

oni sprawdzają każdego kto wezmie jabłka na podstawie listy " smieciowej" jest z nimi ktoś z gminy i sprawdza dany adres za ile osób się placi za śmieci i tyle skrzynek dostaje ,tak bylo w tarnowcu.

kociamberek
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: kociamberek » 11 marca 2015, 10:15

buno1 pisze:
Pemek94 pisze:( bo embargo, lub wladimirowi nie smakowały)
aleś ty jest otumaniony propagandą zapodana w TV, ale 94 w TWoim nicku wszystko tłumaczy

Sven
Mistrz
Mistrz
Posty: 91
Rejestracja: 8 kwietnia 2014, 02:48

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: Sven » 11 marca 2015, 10:56

kociamberek - najpierw wróć do szkoły i naucz się czytać .
Jabłka jak jabłka , te które próbowałem w Tarnowcu i Dębowcu nie były twarde ale tez smakowo nie w moim guście . Ogólnie to jakieś takie pompowane , wolę te swojskie na drzewach w okolicy które mimo robaczka i drobnej skazy smakowo mi odpowiadają .

beti
Guru
Guru
Posty: 178
Rejestracja: 1 marca 2012, 18:06

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: beti » 11 marca 2015, 22:55

wlasnie w osobnicy mial byc podawany pesel,jablka nie dojechaly w czasie dopiero w tym tygodniu maja byc(ponoc maja byc)juz chca nie tylko pesel,ale adres i nazwisko na karteczce gotowe,ciekawe po co,co komu daja za co?te oszolomy bez powodu nie daja tylko cos za cos,chyba jednak lepiej kupic sobie samemu pare kilo i miec spokoj,niz byc potem w cos zaplatanym,kazdy zdecyduje za siebie,ale ja bym wolala sie powstrzymac....

kociamberek
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: 8 sierpnia 2010, 18:48

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: kociamberek » 11 marca 2015, 23:10

sven do ciebie nie rozmawiam, a co do jabłek, darmoszka to każdy wieśniak bierze

borsuk 1.8
VIP
VIP
Posty: 723
Rejestracja: 5 listopada 2011, 18:19

Re: Darmowe Jabłka

Post autor: borsuk 1.8 » 11 marca 2015, 23:12

Rzucili sie na te jabłka jak by to niewiadomo co było

ODPOWIEDZ