Jaki prezent na 18

Szukasz jakiejś konkretnej informacji, usługi, przedmiotu itp? Ale nie wiesz gdzie można coś takiego uzyskać?

Uwaga! Dział nie służy do zamieszczania ofert kupię/sprzedam, a do zamieszczania pytań typu "Gdzie mogę kupić, Gdzie mogę sprzedać"

Moderator: paul_proteus

imrezowicz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 48
Rejestracja: 7 czerwca 2009, 11:36

Jaki prezent na 18

Post autor: imrezowicz » 17 lipca 2009, 14:37

Witam mam maly problemik a wiec dostałem zaproszenie do znajomej na 18-stke i nie wiem co kompletnie jej kupic i gdzie można znalezc jakies fajne rzeczy. Pomóżcie... Z góry dzięki...


pozdro

Krzysiek92
Guru
Guru
Posty: 131
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:58

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Krzysiek92 » 17 lipca 2009, 18:32

Jesli chodzi o jakies smieszne rzeczy to popatrz w Europie :):)

kibic0010
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 360
Rejestracja: 7 czerwca 2009, 16:26

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: kibic0010 » 17 lipca 2009, 19:27

może po prostu ją przeleć

omka
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 28 kwietnia 2009, 13:27
Lokalizacja: tu i tam:)

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: omka » 17 lipca 2009, 20:55

ja myśle, że mógłbyś kupić jej coś z biżuterii, np ładną bransoletkę lub łańcuszek

Awatar użytkownika
nikita
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: 10 listopada 2008, 18:31

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: nikita » 17 lipca 2009, 21:20

Dużo zależy od zainteresowań i upodobań Twojej znajomej.
Mnie by ucieszyła dobra książka, płyta z ulubioną muzyką, album z ciekawymi zdjęciami, jakieś fajne rękodzieło..

Awatar użytkownika
Jagoda Fioletowa
VIP
VIP
Posty: 644
Rejestracja: 10 lutego 2009, 14:06
Lokalizacja: RJS/RZE

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Jagoda Fioletowa » 17 lipca 2009, 22:37

No fakt to zalezy od zainteresowan... Jedych cieszy maskotka lub kolczyki a innych dobry film lub ksiazka... Ciezko bedzie Ci doradzic... Chyba sam musisz zdecyowac...

Awatar użytkownika
Union
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 215
Rejestracja: 22 stycznia 2009, 22:08

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Union » 17 lipca 2009, 23:00

Przeglądnij allegro zakładka pozostałe zakładka dziwactwa. Tam, na pewno coś znajdziesz.

Awatar użytkownika
Jaślanka
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 472
Rejestracja: 28 kwietnia 2008, 19:51
Lokalizacja: jaslo.

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Jaślanka » 18 lipca 2009, 11:03

Według mnie jeśli kupisz jej srebrne kolczyki i do tego przywieszkę do kompletu to będzie zadowolona :) :] :] Nawet, jeśli na co dzień nie chodzi w takim rzeczach, przyda jej się na uroczyste okazje :) :super:

Awatar użytkownika
pluskwa
Obyty
Obyty
Posty: 57
Rejestracja: 10 listopada 2008, 19:34

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: pluskwa » 23 lipca 2009, 09:50

ja na swoja 18stke dostalam pare takich "smiesznych" rzeczy tylko ze niestety wszystkie takie same, wiec nie polecam bo moze ktos Cie uprzedzic i solenizantka nie bedzie zadowolona. Bizuteria jest niezawodna :ok: pozdrawiam

Ewelka
Debiutant
Debiutant
Posty: 1
Rejestracja: 28 stycznia 2010, 15:54

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Ewelka » 28 stycznia 2010, 16:01

Osiemnaste urodziny to wiadomo ze prezent musi byc jakis albo odjechany albo jakis taki konkretny. konkretny no to aparat fotograficzny albo cos takiego, ale to trzeba być chrzestym albo bliską rodziną. Jak się idzie do znajomego jako zwykły gość to mozna pokusic sie o cos wlasnie takiego odjechanego. jest wiele sklepow z takimi smiesznymi rzeczami na prezent na urodziny , ale problem w tym, ze wiekszosc tych rzeczy juz wszystcy znaja i jak sie chce cos oryginalnego to trzeba poszperac w necie. bylam ostatnio na imprezie osiemnastkowej u kolegi i on dostal od swojej chrzestnej taka gazete specjalnie dla niego przygotowana z artykulem o nim, o tym ze wkracza w doroslosc na pierwszej stronie. fajne to bylo i wszystkim sie podobalo. A do tego zostanie pamiątka, bo mozna oprawic w rame i powiesić na ścianie.

Ryszard L.S.
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 415
Rejestracja: 20 czerwca 2009, 17:10
Lokalizacja: z piwnicy sąsiada

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: Ryszard L.S. » 28 stycznia 2010, 18:43

Zestaw bielizny erotycznej (jeżeli znajoma jest ładna) lub wibrator (jeżeli uroda znajomej jest, powiedzmy, oryginalna) ;)


Boże...Rysiek...szkoda słów..../Mod.Kasiuńcia

andzie1234
Debiutant
Debiutant
Posty: 6
Rejestracja: 15 marca 2010, 10:59

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: andzie1234 » 22 marca 2010, 11:29

Zależy od gustu danej osoby...
Można po prostu zapytać co by chciała dostać to jest najpewniejszy prezent na każdą okazję :hurra:

paniwiosna
Debiutant
Debiutant
Posty: 3
Rejestracja: 24 marca 2010, 11:05

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: paniwiosna » 24 marca 2010, 11:08

http://www.tanieje.pl/index.php/cPath/23_96 tu zajdziesz fajy praktyczny prezencik dla kolezanki:) sama dostalam takki zestaw i jestem bardzo zadwolona :))dlatego osobiscie poelcam:)

intoksynator221
Mistrz
Mistrz
Posty: 97
Rejestracja: 24 marca 2010, 11:40

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: intoksynator221 » 24 marca 2010, 11:49

jak dla kolesia to najlepiej lalke z sex shopu w końcu wchodzi w dorosłe życie haha

Awatar użytkownika
irek28061988
Weteran
Weteran
Posty: 73
Rejestracja: 23 grudnia 2008, 18:19

Re: Jaki prezent na 18

Post autor: irek28061988 » 24 marca 2010, 13:50

intoksynator221 pisze:jak dla kolesia to najlepiej lalke z sex shopu w końcu wchodzi w dorosłe życie haha
poco kupować lalke, odrazu wynajmijcie mu prostytutke :hyhy:

ODPOWIEDZ