Autentyczne dialogi pilotów z więżą i obsługą techniczną.
: 10 marca 2007, 20:58
Witam te rozmowy od niedawna sa zamieszczane w ANGORZE takze jak sie komus nie chce kupowac lub nie lubi czytac gazet to osobiscie wrzuce bo naprawde niektore sa przesmieszne Takze mozecie tu wrzucac jakies inne spotkane lub przeczytane smieszne, autentyczne rozmowy np pracownikow z szefami itp. No tylko nie pomiedzy nauczycielami i uczniami bo ten temat juz jest
Wieza: Jestescie airbus 320 czy 340?
Pilot: Oczywiscie, ze airbus 340.
Wieza: W takim razie niech pan bedzie laskaw wlaczyc przed startem pozostale dwa silniki.
***
P: Dzien dobry, Bratyslawo.
W: Dzien dobry.Dla informacji - mowi Wieden.
P: Wieden??
W: Tak.
P: Ale dlaczego , my chcielismy do Bratyslawy!
W: OK, w takim razie przerwijcie ladowanie i skreccie w lewo...
***
Pilot Alitalia, ktoremu piorun wylaczyl pol kokpitu: Skoro wszystko wysiadlo, nic juz nie dziala, wysokosciomierz nic nie pokazuje...
Po pieciu min nadawania odzywa sie pilot innego samolotu: Zamknij sie, umieraj jak mezczyzna!
***
W: Zeby uniknac halasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
P: Jaki halas mozemy zrobic na wys. 35tysiecy stop?
W: Taki, kiedy wasz boeing 707 uderzy w tego 727, ktorego macie przed soba...
***
P: Mamy malo paliwa.Pilnie prosimy o instrukcje...
W: Jaka jest wasza pozycja?Nie ma was na radarze.
P: Stoimy na pasie nr 2 i juz cala wiecznosc czekamy na cysterne.
***
P: Prosimy o pozwolenie na start.
W: Sorry, ale nie mamy waszego planu lotu, dokad lecicie?
P: Do Salzburga jak w kazdy poniedzialek...
W: Dzisiaj jest wtorek!!
P: No to super, czyli mamy wolne...
***
DC-1 mial bardzo daleka droge hamowania po wyladowaniu z powodu nieco za duzej predkosci przy podejsciu.
Wieza San Jose: American 751, skrec w prawo na koncu pasa, jesli sie uda. Jesli nie, znajdz wyjazd "Guadeloupe" na autostrade nr 101 i skrec na swiatlach w prawo, zeby zawrocic na lotnisko.
***
W: Wasza wysokosc i pozycja?
P: Mam 180 cm wzrostu i siedze z przodu po lewej...
***
W: Podajcie oczekiwany czas przylotu.
P: Wtorek by pasowal...
***
W: Macie dosc paliwa czy nie?
P: Tak.
W: Tak, co?
P: Tak, prosze pana.
***
P: Martwe owady na wiatrochronie.
Obsługa: Zamowiono zywe.
***
P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opone podwozia glownego.
***
P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.
O: Cos umocowano w kokpicie.
***
P: Autopilot w trybie "utrzymaj wysokosc obniza lot 200 stop/minute.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
***
P: Igla ADF nr 2 szaleje.
O: Zlapano i uspokojono igle ADF nr 2.
Wieza: Jestescie airbus 320 czy 340?
Pilot: Oczywiscie, ze airbus 340.
Wieza: W takim razie niech pan bedzie laskaw wlaczyc przed startem pozostale dwa silniki.
***
P: Dzien dobry, Bratyslawo.
W: Dzien dobry.Dla informacji - mowi Wieden.
P: Wieden??
W: Tak.
P: Ale dlaczego , my chcielismy do Bratyslawy!
W: OK, w takim razie przerwijcie ladowanie i skreccie w lewo...
***
Pilot Alitalia, ktoremu piorun wylaczyl pol kokpitu: Skoro wszystko wysiadlo, nic juz nie dziala, wysokosciomierz nic nie pokazuje...
Po pieciu min nadawania odzywa sie pilot innego samolotu: Zamknij sie, umieraj jak mezczyzna!
***
W: Zeby uniknac halasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
P: Jaki halas mozemy zrobic na wys. 35tysiecy stop?
W: Taki, kiedy wasz boeing 707 uderzy w tego 727, ktorego macie przed soba...
***
P: Mamy malo paliwa.Pilnie prosimy o instrukcje...
W: Jaka jest wasza pozycja?Nie ma was na radarze.
P: Stoimy na pasie nr 2 i juz cala wiecznosc czekamy na cysterne.
***
P: Prosimy o pozwolenie na start.
W: Sorry, ale nie mamy waszego planu lotu, dokad lecicie?
P: Do Salzburga jak w kazdy poniedzialek...
W: Dzisiaj jest wtorek!!
P: No to super, czyli mamy wolne...
***
DC-1 mial bardzo daleka droge hamowania po wyladowaniu z powodu nieco za duzej predkosci przy podejsciu.
Wieza San Jose: American 751, skrec w prawo na koncu pasa, jesli sie uda. Jesli nie, znajdz wyjazd "Guadeloupe" na autostrade nr 101 i skrec na swiatlach w prawo, zeby zawrocic na lotnisko.
***
W: Wasza wysokosc i pozycja?
P: Mam 180 cm wzrostu i siedze z przodu po lewej...
***
W: Podajcie oczekiwany czas przylotu.
P: Wtorek by pasowal...
***
W: Macie dosc paliwa czy nie?
P: Tak.
W: Tak, co?
P: Tak, prosze pana.
***
P: Martwe owady na wiatrochronie.
Obsługa: Zamowiono zywe.
***
P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opone podwozia glownego.
***
P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.
O: Cos umocowano w kokpicie.
***
P: Autopilot w trybie "utrzymaj wysokosc obniza lot 200 stop/minute.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
***
P: Igla ADF nr 2 szaleje.
O: Zlapano i uspokojono igle ADF nr 2.