praca za darmo

Wydarzenia i komentarze z Jasła
obywatelka
Początkujący
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 30 lipca 2013, 21:03

praca za darmo

Post autor: obywatelka »

Witam.. jestem studentką, jako że w Jaśle ciężko o jakąś dorywczą pracę, a jestem skazana w nim przebywać przez wakacje, postanowiłam to wykorzystać. Chętnie pomogę ( nieodpłatnie ) w jakimś sklepie osiedlowym, tudzież jakimś innym.. w zamian za doświadczenie i jakieś przyuczenie np. obsługa kasy fiskalnej. Zawsze to jakieś większe pole manewru by było w czasie studiów coś dorwać, gdzie zazwyczaj wymagają doświadczenia. Wkurza mnie już po prostu to nicnierobienie.. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
zielony87
VIP
VIP
Posty: 1395
Rejestracja: 27 lutego 2013, 22:08

Re: praca za darmo

Post autor: zielony87 »

Może jeszcze dopłacisz im za tą pracę... Nie ma to jak ***** psujący rynek pracy :!: :mad:
A potem się dziwić,że ktoś za tą pracę nie chce uczciwie zapłacić,jak się trafia tyle tumanów pracujących za darmo (a właściwie przy kosztach życia i dojazdów dopłacających do czyjegoś interesu) z własnej woli !
BTW: przypominam: TO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM !
Kodeks pracy pisze:Art. 84.
Pracownik nie może zrzec się prawa do wynagrodzenia ani przenieść tego prawa na
inną osobę.
Nic dziwnego że jest jak jest skoro jest tak wiele ludzi godzących się na ordynarne BEZPRAWIE i ZŁODZIEJSTWO :!:
Awatar użytkownika
Pemek94
VIP
VIP
Posty: 1137
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 22:30
Lokalizacja: Jasło

Re: praca za darmo

Post autor: Pemek94 »