Sport i dieta

Kobiety zakaz wstępu :]

Moderatorzy: paul_proteus, President

sebmroz
Doświadczony
Doświadczony
Posty: 63
Rejestracja: 15 lipca 2013, 09:15

Sport i dieta

Post autor: sebmroz » 3 lutego 2015, 02:29

Witam, w grudniu 2012roku zaprzestałem trenować, dokładnie - koszykówkę. Trenowałem 4-5 razy w tygodniu, bardzo intensywnie i nagle przerwałem. Przez ten czas, do teraz przytyłem ok 10 kg. Ważę ok 89-90kg. Przytyłem sporo w udach, pośladkach oraz brzuchu. Zrobiły mi się rozstępy na udach. Dodam, że od grudnia do teraz raczej byłem bierny fizycznie.
Czy moglibyście mi doradzić jakąś dietę i ćwiczenia?Szukam również dietetyka ale nie wiem kogo mam wybrać http://www.rankinglekarzy.pl/lekarze/dietetyk/ . Wiem, że ten problem nagłego przytycia spotyka wielu sportowców, którzy zakończyli karierę.
Z mojej strony dodam, że ograniczyłem posiłki do dwóch dziennie, śniadanie i obiad, ew na kolacje jabłko itp.
Do tego codziennie 2serie brzuszków po 30 i po 4 dniach zauważyłem jakieś 0,8kg mniej na wadze. Proszę o pomoc!

Waga: 90kg
Wzrost: 179cm
Wiek: 26 lat

Mieszko_1985
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 233
Rejestracja: 29 lutego 2012, 20:55

Re: Sport i dieta

Post autor: Mieszko_1985 » 3 lutego 2015, 21:48

spowolnił się metabolizm i kilogramy do przodu, norma. natomiast nic gorszego jak dwa posiłki dziennie nie mogłeś zrobić. gwarantuję, że od brzuszków nie schudłeś 0,8kg ani nie schudniesz

JasieQ
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 7 lipca 2013, 16:57

Re: Sport i dieta

Post autor: JasieQ » 15 kwietnia 2015, 17:55

No bieznia czy orbitrek w domu to sredni pomysl, chyba ze ma sie serio dom a nie mieszkanie, albo piwnice. Hantle moga byc:> I kup mu od razu opakowanie Chela-Mag B6 na zakwasy hehe bo potem bedzie jeczal, abys go masowala hehe

bajbuch
Początkujący
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 4 marca 2015, 22:38

Re: Sport i dieta

Post autor: bajbuch » 18 maja 2015, 23:36

Nie 2 posiłki a powinno być 5, czyli częściej ale mniejsze porcje, dodatkowo dużo wody. Trzeba też zwracać uwagę na to co to są za posiłki czy nie są to aby fast foody itd. By schudnąć musisz obliczyć swój bilans kaloryczny (kalkulatorów do obliczania pełno na necie) i odciąć tak z 200 - 300 kcal. Czyli w skrócie musisz mieć ujemny bilans kaloryczny. Ale dieta to tylko połowa sukcesu. Co do treningów to polecam zacząć bieganie, jeśli czujesz się na siłach to interwały. Możliwości jest mnóstwo: basen, bieganie,rower, a dla bardziej doświadczonych HIIT bądź TABATA. Do tego najlepiej dodać trening siłowy, na początku obwodowy czyli w planie FBW (poczytaj na necie np. o planie Spartakusa bądź 300 Spartan - z dobrym obciążeniem będzie ostro - ostrzegam ;) ) Co do mięśni brzucha oczywiście możesz je wzmocnić stosując kółko, drążek (podciąganie nóg w zwisie), ABS itd. ale mając tłuszczyk to choćbyś nie wiadomo jak mocno je ćwiczył nie będą one widoczne. W każdym bądź razie najważniejsza jest systematyczność. Tak więc trzymam kciuki :)

kubeczek07
Debiutant
Debiutant
Posty: 3
Rejestracja: 28 maja 2015, 19:50
Kontakt:

Re: Sport i dieta

Post autor: kubeczek07 » 28 maja 2015, 20:58

Myślę, że w ćwiczeniach ważna jest systematyczność. Trzeba uważnie patrzeć i na ćwiczenia, nie wszystkie nadają się dla nas. Raz mogą pomóc, raz zaszkodzić. Wszystkiego dobrego życzę w celu osiągnięcia formy :)

Margines
Początkujący
Początkujący
Posty: 15
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 12:50

Re: Sport i dieta

Post autor: Margines » 2 czerwca 2015, 09:23

Czy ktoś próbował ten polecony Nopalin ? Jakie wyniki ? :)

Mecenas
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 207
Rejestracja: 10 czerwca 2013, 19:11

Re: Sport i dieta

Post autor: Mecenas » 8 czerwca 2015, 21:39

Dwa ostatnie posty to taki tragiczny spam, aż się rzygać chce... :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :cenzura: :cenzura: :cenzura:

Awatar użytkownika
olka84
Debiutant
Debiutant
Posty: 2
Rejestracja: 13 stycznia 2015, 11:34
Lokalizacja: Jasło

Re: Sport i dieta

Post autor: olka84 » 11 czerwca 2015, 21:02

Policz zapotrzebowanie, policz ile dotąd jadłeś i wszystko się wyjaśni

makuba
Debiutant
Debiutant
Posty: 5
Rejestracja: 18 listopada 2016, 15:22

Re: Sport i dieta

Post autor: makuba » 18 listopada 2016, 15:36

sebmroz pisze:Z mojej strony dodam, że ograniczyłem posiłki do dwóch dziennie, śniadanie i obiad, ew na kolacje jabłko itp.
Powinieneś zrobić dokładnie na odwrót - czyli zwiększyć ilość posiłków, ale muszą one być mniej kaloryczne i dobrze skomponowane. Wiesz chociaż, jaka jest Twoja całkowita przemiana materii czy masz zamiast sobie szkodzić w błogiej niewiedzy?

papatka
Początkujący
Początkujący
Posty: 18
Rejestracja: 22 marca 2014, 00:12
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Sport i dieta

Post autor: papatka » 6 czerwca 2018, 09:46

No tak jedzenie tylko dwa razy dziennie to nie jest najlepszy pomysł... Dieta nie polega na tym, żeby się głodzić.

niepokorny
Obyty
Obyty
Posty: 58
Rejestracja: 16 września 2015, 16:04
Kontakt:

Re: Sport i dieta

Post autor: niepokorny » 17 czerwca 2018, 22:39

rower, rower i jeszcze raz rower
a dieta - oczywiście rower

biosqn
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2018, 19:52

Re: Sport i dieta

Post autor: biosqn » 18 czerwca 2018, 09:17

Po pierwsze! Nie wydawaj na siłownie, trenerów, suplementy itd. Kup sobie jakieś książki o trenowaniu i odżywianiu, najlepiej z masą własnego ciała i zacznij się douczać. Ludzie tutaj zrobią Ci krzywdę bo nawet Cię nie widząc, piszą co dla ciebie jest lepsze a co nie. Piszą tutaj o przemianie materii... a równie dobrze możesz mieć problemy zdrowotne o których nie wiesz więc wizyta u lekarza była by dobrze widziana na początek. Wiele chorób pojawia się z wiekiem a o wielu nie wiemy jak np tarczyca, źle pracujące nadnercza, cukrzyca itd
niepokorny pisze:rower, rower i jeszcze raz rower
a dieta - oczywiście rower
I nic rower nie da bo chłopaka zalewa wodą i tłuszcz i aby się go pozbyć FBW i to najlepiej intensywne skoro był sportowcem albo praca fizyczna. A ten rower może być co najwyżej dodatkiem ale od samej jazdy na rowerze jeszcze nikt nie schudł!

zbychu
Debiutant
Debiutant
Posty: 4
Rejestracja: 20 czerwca 2018, 11:37

Re: Sport i dieta

Post autor: zbychu » 23 czerwca 2018, 12:21

Rower oczywiście, ale nie zawsze to jest możliwe choćby ze względu na pogodę. A siłownia zawsze wskazana. Taka domowa, jak w przykładzie mam plany na cały rok.
Załączniki
DSC_0003.jpg

Julia28
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 25
Rejestracja: 9 marca 2017, 18:02

Re: Sport i dieta

Post autor: Julia28 » 9 lipca 2018, 16:03

Rower to i u mnie podstawa, zgadzam się z wieloma osobami, które wcześniej o tym napisały.
Też miałam ten problem - w pewnym momencie odrobinę się zaniedbałam, jeśli chodzi o ćwiczenia i waga poszła w górę.

Na szczęście uwielbiam rower i dlatego teraz, kiedy jest lato - korzystam, ile wlezie!
Teraz planuję nowy strój i plecak, który już mam upatrzony tutaj: https://centrosport.com.pl/
i pewnie niebawem będę zamawiać, bo mam nowe, lepsze wyniki.

Potrzebna Ci będzie spora motywacja, żeby odzyskać kondycję, jeśli jest tak źle.
Najważniejsze, że już zauważyłaś problem i szukasz, jak go rozwiązać.

Awatar użytkownika
Jozin.1
VIP
VIP
Posty: 1263
Rejestracja: 18 grudnia 2017, 23:22

Re: Sport i dieta

Post autor: Jozin.1 » 9 lipca 2018, 21:24

Spadaj stąd durny wklejaczu linków. dział reklam jest gdzie indziej...

ODPOWIEDZ