WSIZ Rzeszów - informatyka, informacje

Forum o Jasielskich szkołach
WSIZ_ciekaw
Debiutant
Debiutant
Posty: 3
Rejestracja: 1 lipca 2011, 15:25

WSIZ Rzeszów - informatyka, informacje

Post autor: WSIZ_ciekaw »

Witam poszukuje informacji na temat WSIZ w Rzeszowie a konkretnie o profilu informatyki na tej uczelni. Proszę o informację. :)
byku89
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 262
Rejestracja: 11 kwietnia 2010, 21:08

Re: WSIZ Rzeszów - informatyka, informacje

Post autor: byku89 »

Witam,Ja na temat WSIZ wsumie Ci nie pomoge gdyż studiuję na URz, ale słyszałem opinie że są oferty pracy z dopiskami że nie chcą absolwentów tej uczelni. Więc musisz to przemyśleć. Kolega był tam na dziennikarstwie to zrezygnował bo tylko obiecywali dobry sprzęt i tak przez 2 lata, pozatym jest to uczelnia prywatna więc kupujesz sobie wykształcenie a nic się nie nauczysz.
Moim zdaniem na informatykę już lepiej pójść na Politechnikę Rzeszowską.
Pozdrawiam;]
Awatar użytkownika
Jacek1986
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 415
Rejestracja: 5 sierpnia 2008, 20:46
Lokalizacja: Jasło

Re: WSIZ Rzeszów - informatyka, informacje

Post autor: Jacek1986 »

Tak samo można napisać w drugą stronę, że też słyszałem różne rzeczy, że tamten mówił, że usłyszał od tamtego itd itp. Głupie gadanie. Typowe podejście studentów z URz-etu. Bo WSIiZ taki zły. Studiowałeś? Byłeś? Widziałeś? Ja studiowałem tam 5 lat i powiem Ci kolego tak- jak jesteś zdolny to nie ważne czy WSIiZ czy URz. Pracę znajdziesz. Ja mam koleżankę która naprawdę dobrze teraz zarabia- pracuje w Rzeszowie i nie miała żadnych, ale to żadnych kłopotów z tym, że ukończyła tą prywatną uczelnię. I niejeden może pomarzyć o takich zarobkach.
Co do uczelni infrastruktura informatyczna na bardzo wysokim poziomie. Możliwość uzyskania wielu certyfikatów międzynarodowych zarówno z języków jak i informatycznych. Informatyki nie kończyłem, ale inny kierunek więc co do tego kierunku się więcej nie wypowiem.
s0ull
Początkujący
Początkujący