Seriale
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 października 2016, 11:09
Re: Seriale
Belfer
Re: Seriale
Najlepszy jaki ostatnio miałem okazję oglądać to Kwarantanna (nie mylić z filmem o tym samym tytule), czekam na 2 sezon
Re: Seriale
Ja bardzo lubię The Fall, Pakt i Sześć stóp pod ziemią
Re: Seriale
A mi spodobał się bardzo mało znany miniserial brytyjski Wire in the blood. Polecam - podobne do Luthera.
Re: Seriale
ostatni obejrzany to Goliath. na poziomie, szczególnie Billy Bob Tornton
Re: Seriale
The Fall również zrobił na mnie wrażenia. Od siebie dodam Black Mirror i Luke Cage. Aktualnie jestem po pierwszym odcinku serialu Młody papież i chyba na 1 się nie skończy!Róża-6334 pisze:Ja bardzo lubię The Fall, Pakt i Sześć stóp pod ziemią
Re: Seriale
Oglądałam pierwsze odcinki serialu "Pakt" i "Belfer", ale potem niestety już nie miałam jak ich oglądać. A szkoda, bo zapowiadało się bardzo dobrze...
Re: Seriale
"Katarzyna Wielka" i "Outlander". Rewelacja!
Re: Seriale
Skąd mogę ściągnąć Katarzynę Wielką ? oglądam ją co tydzień i nie mogę doczekać następnego odcinka tego serialu, na chomiku nie ma, na rapideo też nie.
Poza tym M jak miłość, Na Wspólnej oglądam.
Poza tym M jak miłość, Na Wspólnej oglądam.
Re: Seriale
"Pamiętniki wampirów", "Sleepy Hollow" i "Pakt2"
-
- Debiutant
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 marca 2017, 13:44
Re: Seriale
Breaking Bad nawet niezły.
-
- Debiutant
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 stycznia 2015, 19:43
Re: Seriale
Z tych historycznych o królowej Elżbiecie II - "The Crown".
Serial i nauka historii w przyjaznej formie.
Serial i nauka historii w przyjaznej formie.
Re: Seriale
Też oglądałam "Pakt", ale niestety nie cały Poza tym jakiś czas temu zaczęłam oglądać "The crown", a teraz czeka na mnie cały pierwszy sezon "Belfra"
-
- Debiutant
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 marca 2017, 15:07
- Lokalizacja: wrocław
Re: Seriale
Moim rodzicom bardzo spodobał się "Belfer" - może z tego względu że są nauczycielami :-) Ja osobiscie wolę "Pakt", wg mnie ciekawsza fabuła.
Re: Seriale
Utopia i Stranger Things to wg mnie hity ostatnich lat