Problem z odzcytem płyt DVD-R

Wszystko co związane z nowymi technologiami, jak również z wszelkiego rodzaju sprzętem elektronicznym
mz-ka
Początkujący
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 25 października 2011, 20:16

Problem z odzcytem płyt DVD-R

Post autor: mz-ka »

Help me!
Dostałam płytę z filmem na DVD-R. Na płycie widać że jest nagrana prawie połowa płyty, ale po włożeniu do napędu komputer nie widzi żadnych plików na płycie (próbowałam na dwóch różnych komputerach). We właściwościach pisze zajęte miejsce 0 bajtów, wolne 0 bajtów. Czy ktoś może podpowiedzieć o co chodzi i jak mogę odtworzyć ten filmik? Dodam że jestem laikiem a filmik jest dla mnie bardzo ważny!
Proszę o pomoc!
Awatar użytkownika
luc
VIP
VIP
Posty: 1019
Rejestracja: 8 sierpnia 2014, 18:11

Re: Problem z odzcytem płyt DVD-R

Post autor: luc »

Generalnie może to być jakiś błąd zapisu,NIEDOMKNIĘTA SESJA,przerwane nagrywanie itp - to raz.Dwa - mogą to być jakieś zabezpieczonka oczywiście albo awaria napędu. Trzy: google wie wszystko,dlaczego jego nie pytasz w pierwszej kolejności ? np: http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=89579 . http://www.experts-exchange.com/Hardwar ... 29892.html. No dobrze.Ale jeśli twój problem to WŁAŚNIE ODCZYTANIE,nie możesz dostać innej płyty itd,to sprawa nie jest prosta.

Jakby to było piracone,to oczywiście nagana - bo to przestępstwo, do tego niektóre filmy prosto z płyty mają zabezpieczenia w takich sektorach z których nie są kopiowane i płyta wychodzi przez brak klucza zaszumiona totalnie,więc domorośli piraci od oryginalnych filmów raczej wyjdą na idiotów.Ale to pewnie nie to - inne objawy.