VAG-com w Jaśle
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
- Lokalizacja: Jasełko
VAG-com w Jaśle
Czy ktoś z Was bawi sie moze prywatnie VAGcomem w Jasle ?
Re: VAG-com w Jaśle
bawiłem się i mam jeszcze trochę programików tego typu w domu i różne inne rzeczy
Re: VAG-com w Jaśle
No ja się "bawię". VW/SEAT/AUDI/ SKODA do 2005 (bez CANa) A co potrzebujesz? Napisz: [email protected]Pablodiablo pisze:Czy ktoś z Was bawi sie moze prywatnie VAGcomem w Jasle ?
Re: VAG-com w Jaśle
kolego co potrzebujesz? Diagnoza, immo, licznik, crash?
Dawaj na PW, postaram sie pomoc.
Dawaj na PW, postaram sie pomoc.
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
- Lokalizacja: Jasełko
Re: VAG-com w Jaśle
libek , poszło na PW.
pozdr.
pozdr.
Re: VAG-com w Jaśle
witam koledzy potrzebuje zdiagnozowac moje audi a3 1.9 Tdi 130KM . Mam problem z brakiem mocy na wysokich obrotach.Moc wraca ale dopiero po zrestartowaniu silnika. Czytalem ze moze to byc przeplywomierz powietrza , zawor N75 lub wiele innych przyczyn dlatego chcialbym go pierwsze podpiac pod VAG. Moze mi ktos pomoc?
Re: VAG-com w Jaśle
bez podpięcia mogę przypuszczać że turbina ma zapieczone kierownice, silnik się przeładowuje i przechodzi w tryb awaryjny. Zjawisko to występuje najczęściej przy "ostrym deptaniu" lub wyprzedzaniu? Po drodze mamy jeszcze wężyki podciśnienia których szczelność i stan możesz sam sprawdzić i N75 ale w tych silnikach nie pada czesto...
VAG i trochę znajomości tematu prawdę Ci powiedzą...
Zapraszam na PW.
VAG i trochę znajomości tematu prawdę Ci powiedzą...
Zapraszam na PW.
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
- Lokalizacja: Jasełko
Re: VAG-com w Jaśle
Mozesz sam sprawdzić czy masz zapieczone kierowniczki.
Wejdz pod auto i zanjdz turbo.
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... spalin.jpg
Strzałka czerwona wskazuje sztange od "gruszki"
Musisz ją namierzyć ręką ( bo nie da sie wzrokiem jesli nie chcesz rozbierać auta)
Jak wyczujesz, to musisz nacisnąć na jej koniec ( pod czewnoną strzałką znajduje sie strzałka niebiesko- czerwona wskazująca ruch sztangi - koniec jest tam gdzie strzałka ma czerwnony kolor )- jesli stawia opór ale spręzynyję i wraca po nacisnieciu to jest OK, jesli nie wraca badź nie mozesz jej wcisnać to masz zapieczone kierowniczki. Jesli nie sa bardzo zapieczone to mozesz spróbowac sam jej rozuszać - czasem to wystarcza+ pojedzić ostro autem bo moze przednik jezdził "pizowato". (czasem turbo trzeba "przewietrzyć")
Wejdz pod auto i zanjdz turbo.
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... spalin.jpg
Strzałka czerwona wskazuje sztange od "gruszki"
Musisz ją namierzyć ręką ( bo nie da sie wzrokiem jesli nie chcesz rozbierać auta)
Jak wyczujesz, to musisz nacisnąć na jej koniec ( pod czewnoną strzałką znajduje sie strzałka niebiesko- czerwona wskazująca ruch sztangi - koniec jest tam gdzie strzałka ma czerwnony kolor )- jesli stawia opór ale spręzynyję i wraca po nacisnieciu to jest OK, jesli nie wraca badź nie mozesz jej wcisnać to masz zapieczone kierowniczki. Jesli nie sa bardzo zapieczone to mozesz spróbowac sam jej rozuszać - czasem to wystarcza+ pojedzić ostro autem bo moze przednik jezdził "pizowato". (czasem turbo trzeba "przewietrzyć")
Re: VAG-com w Jaśle
witam nie mialem neta wiec nie moglem nic napisac. Nie sprawdzilem jeszcze czy mam zapieczone kierowniczki ale pokonalem dzisiaj ok 1300 km i tylko raz zdarzylo sie brak mocy. Czy to napewno moze byc ta przyczyna? do kogo moge podjechac na VAG? pozdrawiam
Re: VAG-com w Jaśle
wszystko zależy od stylu jazdy. Jeśli zaczniesz nim deptać, porządnie wygrzewać to może sie całkiem uspokoić na jakiś czas... TDI to wbrew pozorom nie jest stary diesel którym sie jeździ do 2 tys obr/min bo najmniej pali. Jeśli marzycie o takiej jeździe to kupcie 90KM bo tam jeszcze zmiennej geometrii nie ma lub całkiem auto bez turba Co do sprawdzania ręką to czasem (przy lekkim przycinaniu kierownic) możesz nie wyczuć oporu, choćby z faktu ze dość duży opór stawia sama sztanga z membrana. Optymalnym zabiegiem jest test elementów wykonawczych po podpięciu do VAG i obserwacja sztangi (jeśli jest widoczna). Jeśli kolego chcesz poznać wiecej szczegółów to zapraszam na PW. Pozdrawiam
Re: VAG-com w Jaśle
odgrzewam
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2010, 13:42 przez KK7PL, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: VAG-com w Jaśle
dlaczego tylko immo1?
Re: VAG-com w Jaśle
.
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2010, 13:42 przez KK7PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: VAG-com w Jaśle
Piotreh, mialem podobny problem w Audi A4 TDI 116KM na pompowtryskiwaczach jak Twoj ,od czasu do czasu odczuwalem spadek mocy jakby Turbo niepracowalo ,ale to byly tylko momenty .W moim przypadku okazalo sie ,ze mam zapieczone kierowniczki na turbinie . Zrobili mi to w Stalowej Woli przy okazji wymienili uszczelniacze i dostalem gwarancje na 100tys km. Problem sie zakonczyl. Zgadzam sie z kolega ,ze te samochody od czasu do czasu musza miec wietrzona turbine czyli ostro na gaz ,no ale z glowa i nie po sniegu. Pozdrawiam.
Re: VAG-com w Jaśle
ile kosztuje "mała korekta" licznika i gdzie można zrobić??