VAG-com w Jaśle

Wszystko dla miłośników jedno- i wielo-śladów
Pablodiablo
Początkujący
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
Lokalizacja: Jasełko

VAG-com w Jaśle

Post autor: Pablodiablo »

Czy ktoś z Was bawi sie moze prywatnie VAGcomem w Jasle ?
McMaster
Guru
Guru
Posty: 110
Rejestracja: 8 marca 2007, 07:34

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: McMaster »

bawiłem się i mam jeszcze trochę programików tego typu w domu i różne inne rzeczy
lookas76
Debiutant
Debiutant
Posty: 1
Rejestracja: 5 marca 2008, 20:16
Lokalizacja: Jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: lookas76 »

Pablodiablo pisze:Czy ktoś z Was bawi sie moze prywatnie VAGcomem w Jasle ?
No ja się "bawię". VW/SEAT/AUDI/ SKODA do 2005 (bez CANa) A co potrzebujesz? Napisz: [email protected]
libek
Debiutant
Debiutant
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2008, 19:21
Lokalizacja: Jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: libek »

kolego co potrzebujesz? Diagnoza, immo, licznik, crash?

Dawaj na PW, postaram sie pomoc.
Pablodiablo
Początkujący
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
Lokalizacja: Jasełko

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: Pablodiablo »

libek , poszło na PW.

pozdr.
piotreh
Debiutant
Debiutant
Posty: 8
Rejestracja: 14 listopada 2007, 18:16
Lokalizacja: jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: piotreh »

witam koledzy potrzebuje zdiagnozowac moje audi a3 1.9 Tdi 130KM . Mam problem z brakiem mocy na wysokich obrotach.Moc wraca ale dopiero po zrestartowaniu silnika. Czytalem ze moze to byc przeplywomierz powietrza , zawor N75 lub wiele innych przyczyn dlatego chcialbym go pierwsze podpiac pod VAG. Moze mi ktos pomoc?
libek
Debiutant
Debiutant
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2008, 19:21
Lokalizacja: Jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: libek »

bez podpięcia mogę przypuszczać że turbina ma zapieczone kierownice, silnik się przeładowuje i przechodzi w tryb awaryjny. Zjawisko to występuje najczęściej przy "ostrym deptaniu" lub wyprzedzaniu? Po drodze mamy jeszcze wężyki podciśnienia których szczelność i stan możesz sam sprawdzić i N75 ale w tych silnikach nie pada czesto...

VAG i trochę znajomości tematu prawdę Ci powiedzą... :D

Zapraszam na PW.
Pablodiablo
Początkujący
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 18 września 2006, 08:53
Lokalizacja: Jasełko

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: Pablodiablo »

Mozesz sam sprawdzić czy masz zapieczone kierowniczki.
Wejdz pod auto i zanjdz turbo.
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... spalin.jpg

Strzałka czerwona wskazuje sztange od "gruszki"
Musisz ją namierzyć ręką ( bo nie da sie wzrokiem jesli nie chcesz rozbierać auta)
Jak wyczujesz, to musisz nacisnąć na jej koniec ( pod czewnoną strzałką znajduje sie strzałka niebiesko- czerwona wskazująca ruch sztangi - koniec jest tam gdzie strzałka ma czerwnony kolor :))- jesli stawia opór ale spręzynyję i wraca po nacisnieciu to jest OK, jesli nie wraca badź nie mozesz jej wcisnać to masz zapieczone kierowniczki. Jesli nie sa bardzo zapieczone to mozesz spróbowac sam jej rozuszać - czasem to wystarcza+ pojedzić ostro autem bo moze przednik jezdził "pizowato". (czasem turbo trzeba "przewietrzyć")
piotreh
Debiutant
Debiutant
Posty: 8
Rejestracja: 14 listopada 2007, 18:16
Lokalizacja: jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: piotreh »

witam nie mialem neta wiec nie moglem nic napisac. Nie sprawdzilem jeszcze czy mam zapieczone kierowniczki ale pokonalem dzisiaj ok 1300 km i tylko raz zdarzylo sie brak mocy. Czy to napewno moze byc ta przyczyna? do kogo moge podjechac na VAG? pozdrawiam
libek
Debiutant
Debiutant
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2008, 19:21
Lokalizacja: Jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: libek »

wszystko zależy od stylu jazdy. Jeśli zaczniesz nim deptać, porządnie wygrzewać to może sie całkiem uspokoić na jakiś czas... TDI to wbrew pozorom nie jest stary diesel którym sie jeździ do 2 tys obr/min bo najmniej pali. Jeśli marzycie o takiej jeździe to kupcie 90KM bo tam jeszcze zmiennej geometrii nie ma lub całkiem auto bez turba :P Co do sprawdzania ręką to czasem (przy lekkim przycinaniu kierownic) możesz nie wyczuć oporu, choćby z faktu ze dość duży opór stawia sama sztanga z membrana. Optymalnym zabiegiem jest test elementów wykonawczych po podpięciu do VAG i obserwacja sztangi (jeśli jest widoczna). Jeśli kolego chcesz poznać wiecej szczegółów to zapraszam na PW. Pozdrawiam
KK7PL
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 21
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:21

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: KK7PL »

odgrzewam ;)
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2010, 13:42 przez KK7PL, łącznie zmieniany 2 razy.
libek
Debiutant
Debiutant
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2008, 19:21
Lokalizacja: Jasło

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: libek »

dlaczego tylko immo1? :)
KK7PL
Rozgrzewam się
Rozgrzewam się
Posty: 21
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:21

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: KK7PL »

.
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2010, 13:42 przez KK7PL, łącznie zmieniany 1 raz.
gibson
Guru
Guru
Posty: 126
Rejestracja: 3 września 2009, 22:58

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: gibson »

Piotreh, mialem podobny problem w Audi A4 TDI 116KM na pompowtryskiwaczach jak Twoj ,od czasu do czasu odczuwalem spadek mocy jakby Turbo niepracowalo ,ale to byly tylko momenty .W moim przypadku okazalo sie ,ze mam zapieczone kierowniczki na turbinie . Zrobili mi to w Stalowej Woli przy okazji wymienili uszczelniacze i dostalem gwarancje na 100tys km. Problem sie zakonczyl. Zgadzam sie z kolega ,ze te samochody od czasu do czasu musza miec wietrzona turbine czyli ostro na gaz ,no ale z glowa i nie po sniegu. Pozdrawiam.
wasd
Debiutant
Debiutant
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwietnia 2012, 18:56

Re: VAG-com w Jaśle

Post autor: wasd »

ile kosztuje "mała korekta" licznika i gdzie można zrobić??
ODPOWIEDZ