Fakt!
To trochę zmienia.......punkt widzenia.
Ale z drugiej strony - jako firma przyjmując "spaprane" przez kogoś innego auto - sami wzięliście sobie garb na plecy.
Nooo.
I patrząc na pierwsze zdjęcie to nie pomyliłem się z robotą "kowala"
Co do mazdy to chodzi o silniki na DENSO, a to subtelna różnica pomiędzy osprzętem stosowanym przez PSA jako takimi.
Pozdrawiam
Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Ostatnio zmieniony 22 stycznia 2014, 12:43 przez KF, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
hehe - młotek się zaplątał
Co do mazdy to pisałeś o obróconych panewkach = mechanika a to raczej z osprzętem denso - układy wtryskowe nie ma za wiele wspólnego, no ale to takie sobie gadanie
pzdrw
Marcin
www.autogam.pl
Co do mazdy to pisałeś o obróconych panewkach = mechanika a to raczej z osprzętem denso - układy wtryskowe nie ma za wiele wspólnego, no ale to takie sobie gadanie
pzdrw
Marcin
www.autogam.pl
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
To zupełnie zmienia postać rzeczy- auto po dzwonie (widać że prostowana podłużnica), nie ma co zwalać winy na mechanika- jak się bierze rozbitka to trzeba się liczyć, że "coś wyjdzie" po drodze. Po kosztach takiego auta nie da się zrobić
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
No właśnie ma - i tu jest cały problem.
To tak na szybko - w niektórych silnikach występuje podwójny znacznik poziomu oleju.
Ale oleju w misce ma przybywać, a nie jak to normalnie się dzieje - ubywać.
Za wszytko odpowiada specyficzny sposób sterownia dotryskiem paliwa podczas procedury dopalania filtra cząstek stałych.
Olej napędowy dotryśnięty do cylindra z nieprzygotowanym do tego układem pierścieni na tłoku powoduje osiadanie paliwa na jego ściankach i spływ oleju do miski olejowej.
Dlatego oleju silnikowego w misce przybywa - ale po jakimś czasie użytkownik takiego auta zasuwa samochodem smarowanym w 1/3 zwykłym olejem napędowym.
Nijak się to ma do reklam sugerujących stosownie super nowoczesnych olejów do smarowania silnika.
Wystarczy teraz trafić na chrzczony olej napędowy (pozbawiony dodatków smarujących) i mamy gotowe uszkodzenie - mechaniczne!
Tak pseudo ekologia i nieprzemyślane rozwiązania konstrukcyjne - "poprawiają" motoryzację.
Dobra - to tyle w całej kwestii.
To tak na szybko - w niektórych silnikach występuje podwójny znacznik poziomu oleju.
Ale oleju w misce ma przybywać, a nie jak to normalnie się dzieje - ubywać.
Za wszytko odpowiada specyficzny sposób sterownia dotryskiem paliwa podczas procedury dopalania filtra cząstek stałych.
Olej napędowy dotryśnięty do cylindra z nieprzygotowanym do tego układem pierścieni na tłoku powoduje osiadanie paliwa na jego ściankach i spływ oleju do miski olejowej.
Dlatego oleju silnikowego w misce przybywa - ale po jakimś czasie użytkownik takiego auta zasuwa samochodem smarowanym w 1/3 zwykłym olejem napędowym.
Nijak się to ma do reklam sugerujących stosownie super nowoczesnych olejów do smarowania silnika.
Wystarczy teraz trafić na chrzczony olej napędowy (pozbawiony dodatków smarujących) i mamy gotowe uszkodzenie - mechaniczne!
Tak pseudo ekologia i nieprzemyślane rozwiązania konstrukcyjne - "poprawiają" motoryzację.
Dobra - to tyle w całej kwestii.
- lukasz6263
- Guru
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 kwietnia 2010, 23:46
- Lokalizacja: JASŁO
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Podałem przykład nie znając samochodu, nie robię samochodów tak jak wasza firma, ale i tak dobrze że się zareklamowałeś to nie jeden przypadek z którym się spotkałem z waszą firmą, a miejsce na części jest tylko po co oddać lepiej sprzedać, to tylko moja opinia. Pzdr
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
No właśnie ma - i tu jest cały problem.
To tak na szybko - w niektórych silnikach występuje podwójny znacznik poziomu oleju.
Ale oleju w misce ma przybywać, a nie jak to normalnie się dzieje - ubywać.
Za wszytko odpowiada specyficzny sposób sterownia dotryskiem paliwa podczas procedury dopalania filtra cząstek stałych.
Olej napędowy dotryśnięty do cylindra z nieprzygotowanym do tego układem pierścieni na tłoku powoduje osiadanie paliwa na jego ściankach i spływ oleju do miski olejowej.
Dlatego oleju silnikowego w misce przybywa - ale po jakimś czasie użytkownik takiego auta zasuwa samochodem smarowanym w 1/3 zwykłym olejem napędowym.
Nijak się to ma do reklam sugerujących stosownie super nowoczesnych olejów do smarowania silnika.
Wystarczy teraz trafić na chrzczony olej napędowy (pozbawiony dodatków smarujących) i mamy gotowe uszkodzenie - mechaniczne!
Tak pseudo ekologia i nieprzemyślane rozwiązania konstrukcyjne - "poprawiają" motoryzację.
Dobra - to tyle w całej kwestii.[/quote]
hehe nie tyle... bo to samo jest w systemach boscha i siemensa , jeździsz krótkie trasy i masz dpf - częściej wymieniaj olej... a teorie to ja znam
chyba chrzczony olej silnikowy - miałem kilka razy oferty sprzedaży pustych baniek po castrolu i shell'u - 5pln/szt - jak myślisz po co to komu i dlaczego olej na allegro sprzedawany jest taniej niż ja go dostaję w cenie hurtowej - hurtownie sprzedają na allegro? do sklepów to też pewnie nie trafia...
.... polska, ekologia i euro5
lukasz6263 - spotkało Cię coś złego z naszej strony bo nie zrozumiałem wypowiedzi... jest coś nie tak - przyjeżdżasz - staramy się to rozwiązać a nie wynaturzać na forum - nie mam czasu siedzieć na forum i pisać sprostowań - mam coś innego do roboty
To tak na szybko - w niektórych silnikach występuje podwójny znacznik poziomu oleju.
Ale oleju w misce ma przybywać, a nie jak to normalnie się dzieje - ubywać.
Za wszytko odpowiada specyficzny sposób sterownia dotryskiem paliwa podczas procedury dopalania filtra cząstek stałych.
Olej napędowy dotryśnięty do cylindra z nieprzygotowanym do tego układem pierścieni na tłoku powoduje osiadanie paliwa na jego ściankach i spływ oleju do miski olejowej.
Dlatego oleju silnikowego w misce przybywa - ale po jakimś czasie użytkownik takiego auta zasuwa samochodem smarowanym w 1/3 zwykłym olejem napędowym.
Nijak się to ma do reklam sugerujących stosownie super nowoczesnych olejów do smarowania silnika.
Wystarczy teraz trafić na chrzczony olej napędowy (pozbawiony dodatków smarujących) i mamy gotowe uszkodzenie - mechaniczne!
Tak pseudo ekologia i nieprzemyślane rozwiązania konstrukcyjne - "poprawiają" motoryzację.
Dobra - to tyle w całej kwestii.[/quote]
hehe nie tyle... bo to samo jest w systemach boscha i siemensa , jeździsz krótkie trasy i masz dpf - częściej wymieniaj olej... a teorie to ja znam
chyba chrzczony olej silnikowy - miałem kilka razy oferty sprzedaży pustych baniek po castrolu i shell'u - 5pln/szt - jak myślisz po co to komu i dlaczego olej na allegro sprzedawany jest taniej niż ja go dostaję w cenie hurtowej - hurtownie sprzedają na allegro? do sklepów to też pewnie nie trafia...
.... polska, ekologia i euro5
lukasz6263 - spotkało Cię coś złego z naszej strony bo nie zrozumiałem wypowiedzi... jest coś nie tak - przyjeżdżasz - staramy się to rozwiązać a nie wynaturzać na forum - nie mam czasu siedzieć na forum i pisać sprostowań - mam coś innego do roboty
- lukasz6263
- Guru
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 kwietnia 2010, 23:46
- Lokalizacja: JASŁO
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Spotkało fakt lecz faktycznie nie ma co się żalić na forum, jest problem więc każdy chce podpowiedzieć pomóc, tyle w tym temacie.
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Mało który kierowca kocha filtry cząstek stałych ;p o jego działaniu polecam poczytać tutajhttp://www.filterki24.pl/filtr-czastek- ... rawidlowo/
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
"Kierowcy nie zawsze chętnie godzą się na montaż tego dość wymagającego urządzenia, bo nie należy do najtańszych."
Faktycznie, kierowcy mają tutaj bardzo dużo do powiedzenia.
Faktycznie, kierowcy mają tutaj bardzo dużo do powiedzenia.
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Czy,w jaśle jest specjalista od usuwania filtra DPF w OPLU corsa 1.3cdti. Proszę o info.
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Nie ma problemu, możemy usunąć. Wersja silnika 75KM czy 90KM? W celu ustalenia terminu i wszystkich szczegółów można kontaktować się przez PW.tadeusz55 pisze:Czy,w jaśle jest specjalista od usuwania filtra DPF w OPLU corsa 1.3cdti. Proszę o info.
Re: Filtr czasteczek stałych w audi 3.0 TDI
Aktualnie nie polecamy usuwania DPF W cenie usunięcia DPF zapewniamy profesjonalną regenerację filtrów cząstek stałych w Wójtowa 67 dpf-lab.pl . Około 15 km od Jasła. Filtry czyścimy na profesjonalnej maszynie hydrodynamicznej. Czyścimy DPF, FAP, GPF i katalizatory SCR od samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów maszyn rolniczych, budowlanych i wózków widłowych. Zapraszamy 788 799 269.