najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Nietykalni, w paru momentach dobra komedia, choc to dramat
Cos dla majacych dzieci Zaplątani
Cos dla majacych dzieci Zaplątani
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Polecam Waleczne Serce czyli inaczej Braveheart. Jak dla mnie najlepszy film
-
- Debiutant
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 lipca 2013, 15:03
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Nie wypowiadam się często, ale muszę dopisać 2 filmy, które do tej pory budzą we mnie wiele emocji.
1.Szósty zmysł
2.Zielona Mila (polecam przeczytać książkę)
pozdro
1.Szósty zmysł
2.Zielona Mila (polecam przeczytać książkę)
pozdro
-
- Debiutant
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 kwietnia 2014, 20:21
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Widziałm ostatnio "Arke Noego". Polecam.warto zobaczyć. Szkoda tylko że w Jaśle takie nowości w kinie są niedostępne. Jednak jak się chce to można podjechać do Rzeszowa. Nie jest znowu tak daleko.
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
oprócz wymienionych dodam: (według mojej kolejności)
W pogoni za szczęściem - oparty na faktach, piękny film o dążeniu za wszelką cenę do celu mimo wielu przeciwieństw.
Siedem dusz - Trzeba zobaczyć
Chłopiec w pasiastej piżamie - pewnie większość zna.
Prestiż - bardzo dobry film. ( jak komuś się podoba polecam "Iluzjonista" z 2006 roku)
Coach Carter - jeśli ktoś lubi filmy o tematyce sportowej to polecam.
Wyspa tajemnic - co tu pisać, warto poświęcić dla tego filmu czas.
Into the Wild - nie dla każdego, jednak w dzisiejszym świecie gdzie ludźmi rządzi pieniądz wart oglądnięcia
Gran Torino - może nie najlepszy, ale dobry film, polecam zwłaszcza jak ktoś lubi grę Eastwooda.
Ze starszych - obowiązkowo niewymieniony wcześniej Gladiator, Piękny umysł oraz Więzień nienawiści.
W pogoni za szczęściem - oparty na faktach, piękny film o dążeniu za wszelką cenę do celu mimo wielu przeciwieństw.
Siedem dusz - Trzeba zobaczyć
Chłopiec w pasiastej piżamie - pewnie większość zna.
Prestiż - bardzo dobry film. ( jak komuś się podoba polecam "Iluzjonista" z 2006 roku)
Coach Carter - jeśli ktoś lubi filmy o tematyce sportowej to polecam.
Wyspa tajemnic - co tu pisać, warto poświęcić dla tego filmu czas.
Into the Wild - nie dla każdego, jednak w dzisiejszym świecie gdzie ludźmi rządzi pieniądz wart oglądnięcia
Gran Torino - może nie najlepszy, ale dobry film, polecam zwłaszcza jak ktoś lubi grę Eastwooda.
Ze starszych - obowiązkowo niewymieniony wcześniej Gladiator, Piękny umysł oraz Więzień nienawiści.
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
A wie ktoś czy w jasielskim kinie jest lub będzie film "Kamienie na szaniec" ?
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Ostatnio oglądane i w miarę ciekawe:
Oldboy. Zemsta jest cierpliwa (2013)
Metro (2013)
Homefront (2013)
Bad country (2014)
Oldboy. Zemsta jest cierpliwa (2013)
Metro (2013)
Homefront (2013)
Bad country (2014)
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Zdecydowanie "Expendables"! KOZAK
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Zgadzam się co do obu filmów. Książkę również czytałam i też zachęcam do przeczytania. :-)DarkneSS12 pisze:Nie wypowiadam się często, ale muszę dopisać 2 filmy, które do tej pory budzą we mnie wiele emocji.
1.Szósty zmysł
2.Zielona Mila (polecam przeczytać książkę)
pozdro
-
- Obyty
- Posty: 55
- Rejestracja: 26 czerwca 2014, 20:08
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Pod mocnym aniołem -własnie skończyłem oglądać -dobry.Obowiązkowo do zobaczenia Wenus w Futrze,jeśli ktoś ceni Polańskiego
-
- Rozgrzewam się
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 marca 2014, 12:26
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Ja uwielbiam wszystkie ekranizacje powieści S. Kinga Ale to pewnie dlatego, że jestem fanką książek.
-
- Obyty
- Posty: 55
- Rejestracja: 26 czerwca 2014, 20:08
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Oglądam zawodowo ,i w mojej głowie z ostatniego 10-lecia zostały:
-Bękarty wojny i Django-Tarantino
-Gran Torino-Eastwood
-Wszystko za życie-Penn
-Motyl i skafander-Schnabel
-Czarny łabędz-Aronofsky
-Wesele-Smarzowski
-Pokłosie-Pasikowski
oraz troszkę starszy :21 gramów-Inarritu
miłego oglądania
-Bękarty wojny i Django-Tarantino
-Gran Torino-Eastwood
-Wszystko za życie-Penn
-Motyl i skafander-Schnabel
-Czarny łabędz-Aronofsky
-Wesele-Smarzowski
-Pokłosie-Pasikowski
oraz troszkę starszy :21 gramów-Inarritu
miłego oglądania
-
- Obyty
- Posty: 55
- Rejestracja: 26 czerwca 2014, 20:08
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
-Candy-Armfield
-Infiltracja , Wyspa tajemnic -Scorsese
-Incepcja-Nolan
-Plan doskonały-Lee
Z ostatnio przeze mnie obejrzanych :
-Układ zamknięty-Bugajski
-Koneser-Tornatore
-Strasznie głośno,niesamowicie blisko-Daldry
-Infiltracja , Wyspa tajemnic -Scorsese
-Incepcja-Nolan
-Plan doskonały-Lee
Z ostatnio przeze mnie obejrzanych :
-Układ zamknięty-Bugajski
-Koneser-Tornatore
-Strasznie głośno,niesamowicie blisko-Daldry
- Public Enemy
- Przyjaciel Forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 17 grudnia 2012, 18:58
Re: najlepsze filmy ostatniego 10-lecia
Salo czyli 120 dni sodomy.Nimfomanka..Dwa filmy przy ktorych jest najlepszy fap time