gdzie kupić grila ??

Szukasz jakiejś konkretnej informacji, usługi, przedmiotu itp? Ale nie wiesz gdzie można coś takiego uzyskać?

Uwaga! Dział nie służy do zamieszczania ofert kupię/sprzedam, a do zamieszczania pytań typu "Gdzie mogę kupić, Gdzie mogę sprzedać"

Moderator: paul_proteus

AMWeronika
Obyty
Obyty
Posty: 52
Rejestracja: 7 maja 2010, 11:21
Lokalizacja: JASŁO

gdzie kupić grila ??

Post autor: AMWeronika » 9 maja 2014, 13:57

witam czy orientujecie sie gdzie kupić grila
za dobrą cene nowego lub używanego takiego,
ktory posłuży na lata ???

andrzej_ar
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 252
Rejestracja: 7 października 2011, 20:41

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: andrzej_ar » 9 maja 2014, 16:10

w biedronce - nowy chyba 25zł i posłuży na lata - mi taki wytrzymał chyba ze 4 lata...
lepszej oferty nie znajdziesz nigdzie - chyba że masz konkretne wymagania co do grilla - nt wielkości, możliwości, wyposażenia itd

Ropuszka
Debiutant
Debiutant
Posty: 7
Rejestracja: 9 maja 2014, 17:05

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: Ropuszka » 9 maja 2014, 17:06

fajne można też spotkać w netto

AMWeronika
Obyty
Obyty
Posty: 52
Rejestracja: 7 maja 2010, 11:21
Lokalizacja: JASŁO

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: AMWeronika » 9 maja 2014, 22:58

He no nie tylko nie z biedronki !!
Juz raz mialam imprezke z grilem z biedronki
to sie skonczylo na ognisku bo znajomy zawadzil
noga i sie wywrocil nie szukam grila ktory wazy
kilo tylko taki ktory postawie w kazdym miejscu i
wiem ze sie zaraz nie wywruci;) :cool:

majster70
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 9 maja 2014, 21:33

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: majster70 » 10 maja 2014, 07:42

w unimecie mają duży wybór w przystępnych cenach

andrzej_ar
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 252
Rejestracja: 7 października 2011, 20:41

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: andrzej_ar » 10 maja 2014, 08:34

znaczy kto się wywrócił - grill czy znajomy ? :D:D

A serio - skoro boisz się o grilla bo znajomi zamiast przewracać mięcho kopią po nim to kup betonowy - kopnie raz czy drugi i albo mu przejdzie albo gips zaliczy :)

Mi tam nikt nie kopnął i nic się nie zdarzyło a że się zużył to kupiłem teraz kolejnego takiego - to chyba najlepszy stosunek ceny do tego co oferuje. Poza tym w razie potrzeby wrzucam do auta i jedzie ze mną gdzie trzeba. A jak zapomnę/zepsuję czy coś w ten deseń to nie szkoda bo tani jak barszcz :)

Z większych grilli b. dobrze pracowało się na grillu okrągłym z nakrywą - potrawy szybko i dobrze się grillowały do tego na tyle wysoki żeby wygodnie się operowało przy nim .
Fajny jest też trójnóg i krata nad ognisko :)

mariola685
Debiutant
Debiutant
Posty: 5
Rejestracja: 4 grudnia 2015, 09:40

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: mariola685 » 26 maja 2016, 16:51

Może warto kupić grill gazowy? Widziałam fajny tutaj: Grill gazowy Weber Spirit E-210 Classic: http://florexpol.eu/grille-gazowe/3126- ... anowy.html . Wydaje mi się, że jest fajny i praktyczny. Taki grill wytrwa parę lat pewnie bez szwanku.

szybki811
Guru
Guru
Posty: 192
Rejestracja: 7 września 2012, 21:15

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: szybki811 » 26 maja 2016, 17:58

Przepraszam,no ale musiałoby mnie poj....,żeby za grilla dać 2,5 tysiaka.

ruda33
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 grudnia 2012, 12:31

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: ruda33 » 26 maja 2016, 20:32

Człowieku czy Ty wróciłeś z Etiopii nie róbmy z siebie takich ciemniaków że niewiesz gdzie się kupuje takie rzeczy ale myslę że kupisz w aptece .

Awatar użytkownika
awesome
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 239
Rejestracja: 14 marca 2013, 12:26

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: awesome » 26 maja 2016, 22:20

Jak nie wiesz gdzie kupić grilla to sobie ognisko zapal
Zapałki można dostać w każdym sklepie

szybki811
Guru
Guru
Posty: 192
Rejestracja: 7 września 2012, 21:15

Re: gdzie kupić grila ??

Post autor: szybki811 » 26 maja 2016, 23:01

A może jednak biedactwo nie wie,podpowiemy,a co tam,niech ma-sklepy typu AES,MRÓWKA,MAJSTER.OGRODNICZY przy Kauflandzie itp,itd-ewentualnie Allegro. :piwo:/Nie zapomnij kupić podpałki,węgla drzewnego i kiełbasy/.

ODPOWIEDZ