HP

Oficjalne forum Jasielskiej Drużyny Rugby

Moderator: paul_proteus

Awatar użytkownika
cheetah
Obyty
Obyty
Posty: 53
Rejestracja: 9 marca 2007, 23:51
Lokalizacja: z pokoju
Kontakt:

Re: HP

Post autor: cheetah » 11 listopada 2007, 01:34

aha spoko :P

sidnej
Ekspert
Ekspert
Posty: 83
Rejestracja: 26 października 2006, 11:43
Lokalizacja: komp
Kontakt:

Re: HP

Post autor: sidnej » 30 grudnia 2007, 12:31

jeden z naszych nowych zawodników ma wójka który grał w dużynie RPA :D ma on przyjechac popatrzyc na nas w maju a za 2 lata bedzie mieszkal w Jaśle. Załatwi nam tez nowe stroje od swojej ciotki :D

KAKI
Mistrz
Mistrz
Posty: 90
Rejestracja: 29 sierpnia 2006, 22:00
Lokalizacja: Lublin-Jasło

Re: HP

Post autor: KAKI » 31 grudnia 2007, 09:46

To bardzo dobra wiadomość. Dzięki takiemu zbiegowi okoliczności możemy mieć w końcu trenera z prawdziwego zdarzenia. Myślę że rugby nie umrze przez 2 lata.

Awatar użytkownika
naruto11
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 16 grudnia 2007, 21:32
Lokalizacja: Jasło

Re: HP

Post autor: naruto11 » 3 stycznia 2008, 00:42

Co do wujka to on chetnie popatrzy na nasz trening i da nam wskazowki co do dalszego treningu.... Ale w tej chwili nie jestem pewny co on dokladnie powiedzial ,a dokladniej czy byl reprezentantem 2 krajow w rugby czy w karate Kyokushin ale na 100% gral w RPA.... A to wszystko przez bariere językowa,a wiec ludzie uczyć sie angielskiego bo do maja kiedy przyjedzie musi byc perfect..... :hurra:

sidnej
Ekspert
Ekspert
Posty: 83
Rejestracja: 26 października 2006, 11:43
Lokalizacja: komp
Kontakt:

Re: HP

Post autor: sidnej » 25 stycznia 2008, 14:16

http://youtube.com/watch?v=HelVzLDaI7A
fragment naszego meczu z Sochaczewa

Awatar użytkownika
sieno
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 452
Rejestracja: 26 sierpnia 2007, 19:37
Lokalizacja: Jasełko
Kontakt:

Re: HP

Post autor: sieno » 6 marca 2008, 14:25

a jeśli chodzi o stroje to pewnie nic z tego nie bedzie

sidnej
Ekspert
Ekspert
Posty: 83
Rejestracja: 26 października 2006, 11:43
Lokalizacja: komp
Kontakt:

Re: HP

Post autor: sidnej » 28 grudnia 2008, 15:39


ODPOWIEDZ